  • Data: 2016-01-05 10:47:09
    Temat: Re: Banki maja się dobrze
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 4 Jan 2016 17:27:54 +0100, w <568a9d8c$0$697$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    > Mon, 4 Jan 2016 15:25:58 +0100, w <n6dvdt$b8a$1@node1.news.atman.pl>,
    > Liwiusz

    er-Sprawdzamy-marze-i-koszty-budowy-3425466.html

    > No, 20% uprawnia do napisania "kilkadziesiat",

    Ten oszołom zgadywał, jakby miał pojęcie o czym pisze, to podałby konkretne
    wartości bez zbędnej demagogii.

    No i marża to nie zysk dewelopera.

    > z drugiej strony - to o
    > ile moga jeszcze spasc ceny - o 10% ?

    Przy normalnej gospodarce pewnie z tyle, krachu takiego jak w USA raczej nic
    nie zapowiada.
    Jeżeli grunty będą tańsze, to deweloperzy podniosą nieco marże. Ceny materiałów
    jeżeli spadną, to raczej śladowo.
    Kredyty mieszkaniowe to raczej zdrożeją przez podatek bankowy, ew. wyjdą na 0
    wraz ze ew. niewielkim spadkiem cen mieszkań.