  • Data: 2016-01-04 15:20:42
    Temat: Re: Banki maja się dobrze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n6dqr7$66k$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-01-04 o 13:55, J.F. pisze:
    >Nie zmienia to faktu, że marże są wysokie.

    A wiesz jakie sa ?

    >Byłem, widziałem na billbordach.
    >Różnice, nie różnice, jednak w KAT się da bez wykończenia, a w WAW
    >nie?

    Moze warszawiacy nie chca/nie musza brudzic sobie rak :-)

    limity cenowe dla MDM rynek pierwotny -
    Katowice 4794, Warszawa 6417.
    Rynet wtorny -
    Katowice 3923, Warszawa 5250

    Roznica jest spora ... ale nie tak jak 4000/7000

    P.S. dla Krakowa na pierwotnym 5247 ...
    http://solartdeweloper.pl/informator_1_866.html
    a tu ceny nawet sporo nizsze.

    Teraz wytezyc wzrok i poszukac czym sie roznia oferty ...

    >Poza tym - za rozsądną uważam cenę metra2 jako miesięczne średnie
    >wynagrodzenie. Teraz jest znacznie powyżej, przynajmniej na moim
    >terenie.

    To jest "chciejstwo" czyli zachcianka.
    Kosztuje ile kosztuje, a nie tyle ile Ty uwazasz za rozsadne :-)

    J.