  • 1. Data: 2003-10-03 18:34:43
    Temat: Banki internetowe.......
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Chce zalozyc sobie konto w ktoryms z bankow internetowych. Mam watpliwosci,
    jako osoba do tej pory korzystajaca z banku "normalnego" czyli okienka itp.
    Sa jakies fora dyskusyjne na ten temat? Oczywiscie nie chce czytac tekstow
    na stronach samych bankow, bo jak kazdy wie sa tam czesto powypisywane
    bzdury.

    Pozdrawiam
    Daniel
    www.art-magazyn.pl

  • 2. Data: 2003-10-03 19:06:01
    Temat: Re: Banki internetowe.......
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:blkfja$2i4
    > Chce zalozyc sobie konto w ktoryms z bankow internetowych. Mam
    watpliwosci,
    > jako osoba do tej pory korzystajaca z banku "normalnego" czyli okienka
    itp.

    masz watpliwosci - i oczekujesz ze my je roziejemy ? niby w jaki sposob ?
    poczytaj archiwum grupy za ostatni miesiac i wowczas zadasz inne pytanie
    :-)
    milego dnia

  • 3. Data: 2003-10-03 19:09:38
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    zajrzyj www.e-banki.pl

    Użytkownik "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:blkfja$2i4$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-10-03 19:11:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Oczywiscie nie chce czytac tekstow
    > na stronach samych bankow, bo jak kazdy wie sa tam czesto powypisywane
    > bzdury.

    Każdy wie ;-) ? ROTFL - ludzie są jednak dziwni - chcą powierzyć swoje
    pieniądze komuś, kto według nich "wypisuje bzdury" na swoich oficjalnych
    stronach ;-)) Drogi Danielu - czy nie sądzisz, że ktoś kto posuwa się do
    wypisywania bzdur na swoich stronach może też rąbnąć Twoją kasę ;-)) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-10-03 20:06:24
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    Pozdrowienia,
    > Glenn
    >
    > Drogi i szacowny Glennie. Pytanie kieruje do praktykow. Przepraszam za
    lamerstwo w temacie, ale bank wybieram raz na jakis - bardzo dlugi czas. I
    nie moge sie zgodzic ze stwierdzeniami szacownego banku z zubrem w logo, ze
    "dbajac o wygode i troske o klienta zmieniamy sysytem informatyczny, by
    usparwnic poslugiwanie sie kartami platniczymi", a ty robiac duze zakupy na
    sume ponad 300 zeta stoisz przy kasie, a karta nie chce sie polaczyc z
    bankiem. Kolejka chce cie zlinczowac, kasjerka dzwoni po ochrone..... Chcesz
    wybrac z bankomatu pieniadze, ale ich nie mozesz podjac (nie raz). Czekasz
    na karte 4 tyg. przy zapewnieniach pani w banku zebys wpadl jutro bo napewno
    bedzie. Wertowanie wyciagow i przypominanie sobie kazda transakcje, bo gina
    sumy........... Kiedy pytasz znajomych o doswiadczenia z tym konkretnym
    bankiem kazdy dostaje drgawki i mowi podobne rzeczy.......

    Dlatego pytam o ta konkretna usluge, bo ciekawe sa koszty prowadzenia
    rachunku i ich koszt...

    Pozdrawiam
    Daniel
    www.art-magazyn.pl

  • 6. Data: 2003-10-03 20:12:03
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Daniel Biernacki napisal/a:
> [...]
    > czyli okienka itp. Sa jakies fora dyskusyjne na ten temat? Oczywiscie
    > nie chce czytac tekstow na stronach samych bankow, bo jak kazdy wie

    Trochę pytanie zbyt ogólne, bo nie wiadomo czego oczekujesz od banku :))

    Często wypłacasz kasę w różnych bankomatach?
    A może przeważnie w jednym?
    Często chodziłeś do banku, żeby coś wpłacić?
    Chcesz mieć kredyt w koncie?
    Dużo robisz przelewów w ciągu miesiąca?
    Interesuje cię oszczędzanie na dłuższy dystans?

    odpowiedz na te pytania, to pewnie pojawią się jakieś konstruktywne głosy

    A na początek możesz założyć konta, które nic nie kosztują: mbank,
    volskwagen - jeżeli tam czegoś brak, to zastanowimy się jak "załatać dziurę"
    najtańszym kosztem.

    Zbig.

  • 7. Data: 2003-10-03 20:16:57
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Glenn napisal/a:

> [...]
    > oficjalnych stronach ;-)) Drogi Danielu - czy nie sądzisz, że ktoś
    > kto posuwa się do wypisywania bzdur na swoich stronach może też

    bez przesady z rąbaniem - zapewne chodzi o teksty "kredyt mieszkaniowy
    5,55%", "nasz produkt zajął iks miejsce w rankingu gazety y". Twój błąd
    polega na tym, że nie zrozumiałaś przenośnego znaczenia słowa "bzdura"

    Zbig

  • 8. Data: 2003-10-03 20:18:44
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

    Trochę pytanie zbyt ogólne, bo nie wiadomo czego oczekujesz od banku :))

    > Często wypłacasz kasę w różnych bankomatach?

    Tak

    > A może przeważnie w jednym?

    Staram sie wyplacac w bankomatach macierzystego banku, by nie placic
    prowizji

    > Często chodziłeś do banku, żeby coś wpłacić?

    Nie

    > Chcesz mieć kredyt w koncie?

    Tak

    > Dużo robisz przelewów w ciągu miesiąca?

    Umiarkowanie

    > Interesuje cię oszczędzanie na dłuższy dystans?

    Chce miec niezawodne konto......

> [...]
    >
    > A na początek możesz założyć konta, które nic nie kosztują: mbank,
    > volskwagen - jeżeli tam czegoś brak, to zastanowimy się jak "załatać

    Ok - ;-))
    wielkie dzieki

    Daniel
    www.art-magazyn.pl

  • 9. Data: 2003-10-03 20:37:14
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Daniel Biernacki napisal/a:

    > Staram sie wyplacac w bankomatach macierzystego banku, by nie placic
    > prowizji

    może to być euronet?
    (jeżeli nie, to bez kosztów się nie obejdzie, ale nie martw się, też nie
    będzie tragicznie :) ) [1]

    > Umiarkowanie

    to akurat nie jest ważne pytanie o ile jesteś skłonny założyć więcej niż
    jedno konto [2]

    > Ok - ;-))
    > wielkie dzieki

    [1] a teraz powrócę do sprawy wypłat z bankomatów - z tych dwóch ww banków,
    w mbanku masz za darmo wypłaty z euronetu, z innych bankomatów dość drogo
    (więc się opłaca jeżeli często jesteś w centrum jakiegoś większego miasta),
    a w vwbanku za wypłaty do 400 zł płacisz prowizję 1,5 a co najmniej 400zł -
    wszystkie bankomaty są darmowe. Jest jeszcze jeden model - inteligo - wtedy
    masz darmowe wypłaty w bankomatach PKO BP (reszta - drogo), ale płacisz 1 zł
    miesięcznie za kartę.

    [2] np,. w inteligo są płatne przelewy, więc gdybyś się zdecydował to warto
    mieć też konto (mb, vw) gdzie są one bezpłatne

    Pozdrawiam,
    Zbig.

  • 10. Data: 2003-10-03 22:06:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Droga i szacowna jak już ;-))))

    >Pytanie kieruje do praktykow.

    To do mnie ;-))))

    >Przepraszam za
    > lamerstwo w temacie, ale bank wybieram raz na jakis - bardzo dlugi czas.
    /ciach/

    Już Ci wszyscy poradzili mbank i vw - jako praktyczka (a może kobieta
    praktykująca ;-)))) dołączam sie do tych opinii.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn