  • Data: 2002-03-22 15:13:26
    Temat: Re: Banki i emaile od klientow...(RAIFFEISEN)
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <

    > a ja jeszcze dozuce Raiffeisen, tez od dwoch tygodni nie skalali sie
    > odpowiedzia na moje maile (2 szt dla pewnosci).....nie am przeciez
    obowiazku
    > odpowiadac na e-maile, ale po co wtedy umozliwiac tak forme kontaktu ???

    specjalista od walut w RB ma e-mail na stronie www i w zeszlym roku
    wyslalem na ten adres pytanie w sprawie konkursu ile bedzie kosztowal 1 USD
    31 XII
    Odpisal mi jeszcze tego samego dnia - to byl ostatni dzien konkursu - i
    przy okazji podziekowal ze dalem mu cynk ze jest taki konkurs, bo nic nie
    wiedzial ;-)))
    *** blad ***