  • Data: 2009-05-15 12:42:14
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

> [...]
    > podróżuję służbowo, ile na to wydaję oraz gdzie aktualnie przebywam.
    > Wie jakim jeżdżę samochodem (z dokładnością do numeru rejestracyjnego,
    > nr podwozia oraz rocznika), jak często ten samochód się psuje, a ja
    > płacę mandaty.
    > Bank wie także jakie mam hobby, jakie mam nieruchomości, jak wysokie od
    > nich płacę podatki, jaki jest mój stan zdrowia, gdzie się leczę, a gdzie
    > spędzam swój wolny czas.
    > Jeszcze parę lat temu służby specjalne mogły tylko marzyć o tak szerokim
    > wachlarzu informacji na temat rozpracowywanego obiektu!

    Watpliwe, posiadaly dokladnie takie same oraz lepsze informacje.
    Tyle ze tylko na temat ograniczonej liczby ludzi, ktorzy ich
    najbardziej interesowali, a nie na temat wszystkich obywateli.

    I jesli ktos chce zalatwic cos, o czym bank (= sluzby) maja sie nie
    dowiedziec, to nie ma z tym na razie wielkiego problemu.

    > A do tego dochodzi ta niebywała możliwość, ze kilkoma kliknięciami w
    > klawiaturę można gościa pozbawić wszelkich aktywów! Gość w jednej chwili
    > zostaje bez środków do życia, nie stać go nawet na kupno bułki!

    Wlasnie nie, bo gotowka itd, moze tez pojsc do rodziny albo do wrogiego
    konsulatu.
    --
    Krzysztof Halasa