  • Data: 2002-02-21 18:42:31
    Temat: Re: Bankgesellschaft Berlin sprzedaje Inteligo
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie od dziś było słychać na rynku że akcjonariusz Inteligo ma
    delikatnie
    > pisząc nie najciekawszą sytuację ...Klientom sądzę że nic złego się nie
    > stanie - na pewno znajdzie sie chętny, który kupi juz gotowy i uruchomiony
    > projekt ... To się opłaci - w końcu BRE nie po to tworzy Mulitbank, żeby
    > mieć dwa banki internetowe ... sukcesem zakończył się projekt mBanku -
    zatem
    > wietrzą niezły business w sprzedaży banku internetowego ...:-)))
    Pozdroofka

    Nieco OT, ale mam taką analogię do daewoo- jak w korei się waliło imperium,
    to w Polsce akuratnie rządzący zapewniali, że nie dotknie to naszej fabryki-
    kilka miesięcy tamu prasa doniosła o zwalnianiu ludzi z FSO i o tym, ze
    fabryka tonie w długach.
    Jak BGB przeżywało kłopoty w Niemczech, to tutaj bagatelizowano problem
    mówiąc, ze są zabezpieczenia itd. i to jest prawda, ale w razie upadku
    Inteligo wypłata nastąpi do okreslonej kwoty i na dodatek z funduszu
    gwarancyjnego, który inteligo tylko współtworzy. Bardziej obrazowo- na
    wypłate zrzucą się inne banki i te inne banki (są to nasze banki w których
    my trzymamy pieniądze) najpewniej będą starały się przerzucić część start na
    swoich klientów poprzez podwyższenie np.opłat za prowadzenie konta. Niech
    mnie ktoś wyprostuje jeśli się mylę.
    Wracając do daewoo- dzisiaj kazdy wie, że lepiej było nam sprzedać tą
    fabrykę sąsiadom zza Odry, ale łapówkarskie zapewne ciągoty wtedy rządzących
    skutecznie zaprzepaściły szansę rozwoju motoryzacji w Polsce. Dlatego teraz
    my kupujemy Skody od Czechów,a nie oni od nas i równiez dlatego teraz my
    będziemy kupować od nich Toyoty, a nie oni od nas itd. itp.
    Moze w dziesiątym pokoleniu od dzisiaj coś się zmieni.
    Grzegorz