  • 11. Data: 2011-08-20 06:59:45
    Temat: Re: Bank widmo - Getbank
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > hihi... NASZĄ (tzn depozytariuszy) kasę? ;-)

    Depozytariusz to ten kto przyjmuje w depozyt, chodzi Ci o deponentów :) Zresztą czy
    ważne o czyją kasę chodzi, ważne żeby się kręciło :)

  • 12. Data: 2011-08-20 07:01:37
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Tasarz <m...@g...com> napisał(a):

    > ile tych lokat mo=BFna za=B3o=BFy=E6 ?

    Wydaje mi się, że nie ma w ogóle ograniczenia na ilość.

  • 13. Data: 2011-09-17 19:27:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Aug 2011, Kamil Jońca wrote:

    > A możesz coś więcej (ew. jakieś hasło do google)?

    Przepraszam że staroć wyciągam, ale się natknąłem a nie widzę
    odpowiedzi.
    Numer był taki, że była "lokata wiązana".
    Część w złotówkach, część w walucie.
    Jedną część (już nie pamiętam którą) dawał Invest, drugą - Staropolski.
    Tyle, że klienci w sporej części tego nie byli świadomi, bo ten
    ostatni zapis był małymi literkami, jak to "w zwyczaju" bywa.
    Wszystko zawierali w Invest, oferta zachęcająca.

    No i Staropolski upadł.

    Ten "numer" Investovi nie pójdzie w zapomnienie :>

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2011-09-17 20:58:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

> [...]
    > Wszystko zawierali w Invest, oferta zachęcająca.
    >
    > No i Staropolski upadł.
    >
    > Ten "numer" Investovi nie pójdzie w zapomnienie :>

    Dzięki.

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 15. Data: 2011-09-19 06:40:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 21:27:45 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ten "numer" Investovi nie pójdzie w zapomnienie :>

    Ja osobiście skreśliłem ten bank trochę wcześniej. Byli jednym z
    pierwszych banków, który wpadł na pomysł co robić z odsetkami na lokatach
    o zmiennej stopie gdy stopy rynkowe rosną. Jak stopy rynkowe malały, to u
    nich też. Jak zaczęły rosnąć, to zmienili nazwę nowo zakładanych lokat a
    na starych stopy pozostawili bez zmian.