    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank mówi doplac
    Date: Tue, 24 Mar 2009 20:24:19 +0100
    <gqaejn$bh9$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqaen8$iot$1@news3.onet>
    <gqafg8$s1q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gqagl0$p75$1@news3.onet>
    <gqaie5$h1e$3@nemesis.news.neostrada.pl> <gqalrf$al9$1@news3.onet>
    <gqanr9$igp$3@atlantis.news.neostrada.pl> <gqar48$rmj$1@news3.onet>
    <gqarsu$rrm$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gqau4h$4ml$1@news3.onet>
    <gqavjb$82g$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqb1bs$e1v$1@news3.onet>
    <s...@p...org>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał

    > Naprawdę tak mocno odczuwasz obecny światowy kryzys?

    Osobiście jeszcze w ogóle go nie odczuwam, ale przypuszczalnie będę
    odczuwał już niedługo. I niestety nie będę wyjątkiem. Z racji tego, że
    pracuję w branży przemysłowej, gdzie kryzys siecze najbardziej, wiem, że
    wbrew temu, co się mówi i pisze o jakichś odwilżach, nadziejach, znakomitym
    PKB i raju dla inwestorów, najgorsze dopiero nas czeka. Nas, czyli całe
    społeczeństwo, żeby nie było wątpliwości. Łącznie z panem Werbińskim :>
    Tak, jak paręnaście miesięcy temu wszyscy myśleli, że kryzys dotknie tylko
    USA, tak teraz sporo naiwnych myśli, że kryzys dotknie tylko część
    społeczeństwa. Nic bardziej mylnego, ale na tej grupie chyba nie muszę
    tłumaczyć oczywistości.

    Dla mnie kryzys to dylemat czy zwolnić ludzi pracujących ze mną od samego
    początku czy pozwolić im zostać mimo cholernych trudności. Czy pozwać
    stałego i dobrego klienta do sądu, bo "wisi" mi paręset tysięcy nie ze
    swojej winy czy jeszcze poczekać (jak długo?), choć ledwo wysupłam na
    wypłaty i podatki. _TO_jest dla mnie kryzys, a nie fakt, że nie wyjedziemy
    w tym roku na wakacje.

    > Myślę, że w Polsce mieliśmy bardziej _nas_ dotykające kryzysy.

    Mamy kryzys GLOBALNY, a to "trochę" inny wymiar, niż kryzys w Polsce, gdy
    zawsze można (było) liczyć na pomoc z zagranicy. Na czyją pomoc teraz można
    liczyć w sytuacji ekstremalnej, jeśli wszyscy jedziemy na tym samym wózku?