  • 1. Data: 2005-09-26 03:01:21
    Temat: Re: Bank Sląski
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > A skąd przekonanie, ze nie maja wstepnego rozeznania?

    Zobacz wątek o przypadku emerytowanego profesora PAN.
    Naganiacz nie miał pojęcia że ING już raz mu odmówiło karty bo jest za stary
    na kredyt.

  • 2. Data: 2005-09-26 14:05:24
    Temat: Bank Sląski
    Od: "KA-RAM-BA" <ka-ram-ba(skasuj_to)@wp.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie praktyki stosowanej w Banku Sląskim (która mnie
    spotkała i troszkę zdziwiła).
    Czy naturalne jest to, że przedstawiciele tegoż banku dzwonią
    (telefonicznie, nie dzwonkiem do drzwi) do klientów i oferują im karty
    kredytowe? Czy takie sprawy wogóle można załatwiać przez telefon?

    --
    KA-RAM-BA

  • 3. Data: 2005-09-26 15:03:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "KA-RAM-BA" <ka-ram-ba(skasuj_to)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (telefonicznie, nie dzwonkiem do drzwi) do klientów i oferują im karty
    > kredytowe? Czy takie sprawy wogóle można załatwiać przez telefon?

    A dlaczego nie? A malo to razy dzwonia akwizytorzy Citi?

    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-09-26 17:13:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 05:01:21 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    napisała:

    > Zobacz wątek o przypadku emerytowanego profesora PAN.
    Obaj jesteście dobrzy :-) . Gościowi chodziło o to, że człowiek
    proponujący KK może wogóle nie być związany z Bankiem :-)
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 5. Data: 2005-09-26 17:16:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 16:05:24 +0200,
    osoba podpisana: KA-RAM-BA <k...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Czy może nie powinno się rozmawiać z takimi osobami , co do których
    > wiarygodności nie ma się pewności?

    To już Ty musisz ocenić. Natomiast w przypadku "real world" mniej bałbym
    się "phishingu' a bardziej tego, że przedstawiciel handlowy dyskretnie
    przemilczy jakieś opłaty.

    > --
    > KA-RAM-BA
    Popraw sobie sygnaturkę (powinno być kreska-kreska-spacja-newline a nie
    kreska-kreska-newline)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 6. Data: 2005-09-26 21:29:18
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Obaj jesteście dobrzy :-) . Gościowi chodziło o to, że człowiek
    > proponujący KK może wogóle nie być związany z Bankiem :-)

    A karty wciska bo ma dobre serce? Caritas? ;-)

  • 7. Data: 2005-09-26 21:32:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 23:29:18 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > A karty wciska bo ma dobre serce? Caritas? ;-)

    Nie. Bo chce np. obejrzeć mieszkanie. Przy obecnej ofensywie banków domokrążca
    z kartami jest tak samo dobry jak np. z zepterem.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 8. Data: 2005-09-26 21:41:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Nie. Bo chce np. obejrzeć mieszkanie. Przy obecnej ofensywie banków
    > domokrążca z kartami jest tak samo dobry jak np. z zepterem.

    Fakt, o włamie na bankowca nie pomyślałem.
    Signum temporis.

  • 9. Data: 2005-09-27 07:13:07
    Od: "flagor" <f...@w...pl>

    zastrzeż dane osobowe i po sprawie a jak znowu zadzwonią to walcz o
    odszkodowanie za straty moralne i naruszenia ustawy o ochr. danych osob.