  • 1. Data: 2002-06-06 20:50:57
    Temat: BZWKA a mbank
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    Zastanawiam się nad zmianą banku z BZWBK na mbak.
    Proszę o za i przeciw.

  • 2. Data: 2002-06-06 21:18:00
    Temat: Re: BZWKA a mbank
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Jogger <j...@j...net> pisze:

    > Zastanawiam się nad zmianą banku z BZWBK na mbak.
    > Proszę o za i przeciw.

    za:

    oprocentowanie, opłaty, prowizje
    spokój ducha

    przeciw:

    oddziały
    konta walutowe
    Maestro, KK
    zlecenia stałe tradycyjne o zmiennej wysokości

    choć może nie widać, to zdecydowanie za :)

  • 3. Data: 2002-06-06 21:21:25
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> napisał w wiadomości

    oprocentowanie, opłaty, prowizje

    brak zmiany limitu na VE co oznacza oplate przy wyplacie w kasie ponad limit

    > spokój ducha

    w tym banku spokoj ducha???? zartujesz ;-)
    > przeciw:
    >
    > oddziały

    z niekompetentna obsluga

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-06 21:23:55
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> pisze:

    > w tym banku spokoj ducha???? zartujesz ;-)

    nie, serio, ja mam takie coś w mBanku :); ale fakt, że nie robię stamtąd
    zleceń stałych ...
    szczególnie odczułem kontrast jak dziś udałem się po 1,5 roku do
    oddziału WBK

    > z niekompetentna obsluga
    oj, strasznie... brrr...

    jeszcze +mBanku: forum mBanku

  • 5. Data: 2002-06-06 21:26:30
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    aaaaaaaaaa oki jesli spokoj ducha tyczyl sie mBanku ;-) bo juz myslalem ze
    chodzi o BZWBK ;-D

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-06 21:32:28
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> pisze:

    > aaaaaaaaaa oki jesli spokoj ducha tyczyl sie mBanku ;-) bo juz
    > myslalem ze chodzi o BZWBK ;-D

    no przecież wymieniłem spokój ducha po stronie "za" (=zmianą z BZWBK na
    mBank), a ponieważ generalnie spokój ducha jest wartością cenioną, no to
    ze zmianą powinno się wiązać jego nabycie, nie utrata, żeby było "za" :)

    spokój ducha w BZWBK...? to faktycznie bardzo musiałbym żartować...

  • 7. Data: 2002-06-06 21:50:37
    Od: "[] RELEASE" <a...@t...pw.edu.pl>

    bardzo bylem z mbanku zadowolony, kiedy wiedzialem,
    ze jest to inicjatywa bre sa, chodza sluchy (wyborcza),
    ze bre chce sprzedac to bankowi czestochowa, w ktorym
    i tak ma spore udzialy (moze wszystko)

    wole byc klientem mbanku jako bre,
    niz klientem mbanku jako bank czestochowa ;))

    pozdro

    --
    [] RELEASE - Arkadiusz Kiereś

  • 8. Data: 2002-06-07 07:36:39
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Zastanawiam się nad zmianą banku z BZWBK na mbak.
    > Proszę o za i przeciw.

    przeciw mbankowi - ich niemoc w stosunku do euronetu
    dosc czeste problemy z podjeciem gotowki!

    bzwbk - generalnie zadnych problemow, minus - prowizje, na jakos nie
    narzekam a nawet chwale

    ania

  • 9. Data: 2002-06-07 07:44:31
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    - prowizje, na jakos nie
    > narzekam a nawet chwale

    prowadzenie rachunku w BZWBK 3 PLN ->mBank 0 PLN

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-06-07 07:55:34
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Historia w BZWBK dostępna tylko za ostatnie 3 miesiące. Praktycznie nie
    da się otrzymać potwierdzenia wcześniejszej operacji (podanie, opłata za
    rozpatrzenie, tydzień oczekiwania, bez skutku).

    Stałe zlecenia płacą czasem za wcześnie, czasem z opóźnieniem. Właśnie
    widzę u siebie, że TPSA zapłacili 29 maja zamiast 27 maja (i nie był to
    weekend, środa zamiast poniedziałku).

    Chyba jednak zlikwiduję Konto24.