    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - zmiana regulacji od 01 listopada 2017
    Date: Tue, 15 Aug 2017 11:01:06 +0200

    W dniu .08.2017 o 00:12 Akarm <a...@w...pl> pisze:

    > Debil na górze, debil na dole...
    > (to był cytat z filmu "Wielka wsypa")
    > To są skutki płatnych szkół?
    > Wiceprezes debil nie wie, że bank nic nie produkuje i w związku z tym
    > nie sprzedaje żadnych produktów. Nieuk nie ma pojęcia, że bank tylko i
    > wyłącznie świadczy usługi! Ciekaw jestem, kiedy wreszcie pracodawcy
    > zaczną zwracać uwagę na rodzaj szkoły ukończonej przez kandydata do
    > pracy?

    A w środku nieprzemakalny Akarm.
    "Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego" - tylko Akarm jest bez
    skazy, reszta to debile :)
    Ile już lat walczysz z "produktami bankowymi" ku uciesze gawiedzi?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Produkt_bankowy

    Akarm, spal biustonosz w proteście, żałosny nudziarzu!!!

    --
    Trefniś