  • Data: 2002-09-24 09:42:20
    Temat: Re: BZWBK - nowy nr r-ku karty kredytowej
    Od: tan <t...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Piotrowski wrote:

    > No ladnie a ja jeszcze nie dostalem zestawienia z tego miesiaca a wydruk
    > generuje mi sie zawsze 8 kazdgo miesiaca. Czy u was tez bylo takie
    > opoznienie? Nawet nie wiem na jakie konto mam teraz wplacac pieniadze.
    >
    > PP

    Przeczytaj uwaznie komunikat na ich www.
    Mozesz wplacic na stary numer konta.
    BTW. jak zauwazyl jeden z moich przedmowcow:
    aktywuj sobie kanal internetowy. Bedziesz miec
    dostep do wszystkich informacji o swoim koncie
    kiedy tylko zechcesz (no i bedziesz online;))

    pozdrawiam - tan

    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl