  • 1. Data: 2003-11-16 19:35:17
    Temat: [BZWBK] - konta walutowe
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    Pamietacie, jakis czas temu BZWBK wprowadzil oplaty miesieczne (chyba 1zl)
    za prowadzenie kont walutowych biezacych?

    Teraz patrze i nie ma oplat, kiedy zniesli?
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/196186

    Pewnie za jednym zamachem zniesli oprocentowanie:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194376

    A bylo calkiem niezle...

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-11-16 20:17:09
    Temat: Re: [BZWBK] - konta walutowe
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Robert <u...@o...pl> napisał(a):

    > Pamietacie, jakis czas temu BZWBK wprowadzil oplaty miesieczne (chyba 1zl)
    > za prowadzenie kont walutowych biezacych?

    Robercie, czy zakupiłes juz sobie ( o ile jesteś szczęśliwym posiadaczem konta
    walutowego Konto24 euro) debetową kartę MasterCard walutową?
    Jeśli to zrobisz, to podziel się doznaniami ;-)

  • 3. Data: 2003-11-16 20:48:37
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp8m05$c8u$...@i...gazeta.pl,
    LUZYTA <l...@g...pl>:

    > Robercie, czy zakupiłes juz sobie ( o ile jesteś szczęśliwym
    > posiadaczem konta walutowego Konto24 euro) debetową kartę MasterCard
    > walutową?
    > Jeśli to zrobisz, to podziel się doznaniami ;-)

    Wolalbym nie korzystac z uslug BZWBK - bardzo i wielokrotnie mnie ten bank
    rozczarowal.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-16 21:00:34
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Robert <u...@o...pl> napisał(a):

    > Wolalbym nie korzystac z uslug BZWBK - bardzo i wielokrotnie mnie ten bank
    > rozczarowal.

    Zrezygnowałam z ich usług, zanim jeszcze zawiązałam się ze związkowcami
    lewicowymi ;-)

  • 5. Data: 2003-11-16 21:41:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp8ohi$l0u$...@i...gazeta.pl,
    LUZYTA <l...@g...pl>:

    > Zrezygnowałam z ich usług, zanim jeszcze zawiązałam się ze
    > związkowcami lewicowymi ;-)

    A mogą być "związkowcy prawicowi"?

    BTW, nie widze związku z BZWBK - mimo ze wiele lat byłem z nimi związany
    umową o prowadzenie rachunku, a nawet dwóch ... ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-16 23:48:01
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Tu jest taki skrócony ranking banków w Polsce ::
    http://barometr.gazeta.pl/barror.aspx
    i w tym rankingu BZWBK wypada kiepsko. Tak , że nie ufałbym tym ich
    "promocjom"
    -czy jak to nazwać. Stają się coraz bardziej drodzy ( np.w tym roku
    zwiększyli opłaty
    za prowadzenie konta o 100% - z 3zł /miesiąc do 3zł/ co 2 tygodnie ), a
    oferty usług nie są specjalnie rewelacyjne .
    Przez lenistwa jeszcze korzystam z ich usług - ale do czasu !
    Aleks
    PS. Ostatecznie można założyć konto tu : http://www.netbank.com/ lub tu :
    http://www.ubs.com/ , lub jeszcze gdzie indziej

    ---