  • 1. Data: 2003-04-30 16:56:06
    Temat: [BZWBK] - 0,00% dla wszystkich kont poza prestiz :-)
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Az mi sie IE zwiesilo jak obaczylem nowa tabelke :-))

    0,00% dla Konta24 ale takze dla Student i 24 Plus :-)
    Czyli w kwietniu dostane moje ostatnie odsetki
    - moze z 5 gr bedzie na otarcie lez ;-)

    Nie wiem jak teraz mBank wybrnie ze swojego hasla
    15x wieksze odsetki :-))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-04-30 17:05:58
    Temat: Re: [BZWBK] - 0,00% dla wszystkich kont poza prestiz :-)
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Nie wiem jak teraz mBank wybrnie ze swojego hasla
    > 15x wieksze odsetki :-))))

    z spokojem ducha obnizy tez do zera:-)

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 3. Data: 2003-04-30 17:16:23
    Od: t...@p...onet.pl

    > Az mi sie IE zwiesilo jak obaczylem nowa tabelke :-))
    >
    > 0,00% dla Konta24 ale takze dla Student i 24 Plus :-)

    To nie jest nowa tabela. Była już co najmniej od dwóch tygodni i wiele razy
    pisano o tym na tej liście. Wyobraś sobie, że wg. dzisiejszej RZEPY właśnie
    konto 24 plus wygrało ranking. Dlatego też moje gratulacje, że w swoim czasie
    dokonałeś słusznego wyboru. Możesz czuć się liderem!
    Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Tak poważnie, jest to po prostu skandal i należy jak najszybciej
    podziękować im za "współpracę".

  • 4. Data: 2003-04-30 17:31:47
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > PS. Tak poważnie, jest to po prostu skandal i należy jak najszybciej
    > podziękować im za "współpracę".

    i jeszcze awarie, krytyczne dla ich klientow:-(
    chyba po kilku latach szacunku - pora ich "olac"
    i co najgorsze nie z winy pan z oddzialu - ale z powodu nieudolnego systemu
    i jego obbslugi przez ich "wyspecjalizowany" personel techniczny....

  • 5. Data: 2003-04-30 17:33:59
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> writes:

    > z spokojem ducha obnizy tez do zera:-)

    Ale jeśli WBK będzie do tego zera dążyć w stylu lim 1/n to mbank
    będzie podążać w stylu lim 15/n ;-)

  • 6. Data: 2003-04-30 19:27:10
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > To nie jest nowa tabela. Była już co najmniej od dwóch tygodni i wiele razy
    > pisano o tym na tej liście.

    Nie.
    Do wczoraj 0,00% bylo tylko dla zwyklego Konta24 (i rachunkow biezacych)
    a dla konta Plus, studenckiego itd. bylo 0,25% - fetysz bo fetysz ale
    zawsze :-)

    > Wyobraś sobie, że wg. dzisiejszej RZEPY właśnie
    > konto 24 plus wygrało ranking.

    Czytalem, choc bledow w tym rankingu bylo tyle, ze calosc sobie
    darowalem.

    > Dlatego też moje gratulacje, że w swoim czasie
    > dokonałeś słusznego wyboru. Możesz czuć się liderem!

    To do mnie? ;-)
    BZWBK to jedno z moich 9 kont, za ktore nota bene nic nie place :-)
    Zastanawiam sie tylko czy odnawiac sobie ichnia VC.

    > Pozdrowienia Tensor1.
    >
    > PS. Tak poważnie, jest to po prostu skandal i należy jak najszybciej
    > podziękować im za "współpracę".

    Eee tam :-)
    Ja ich lubie mimo wszystko bardziej niz INGBSk czy Lukasa (ktory, gdyby
    nie byl darmowy dawno bym zamknal).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek