    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK.
    Date: Mon, 25 Aug 2014 14:00:07 +0200

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-08-25 10:00, Glaukon pisze:
    > Zeby dostac 4% trzeba wydac 8 tysiecy ich debetowka?
    >
    > Żeby przedłużyć na kolejne 4 miechy na 4% trzeba wydać 8k. Na
    > pierwszy raz nie musisz mieć nawet ich konta.

    Ale wtedy zaplacisz 7zl za przelew z lokaty poza bank.

    Zaraz ... czytam
    "1. Uczestnik Promocji po spełnieniu warunków określonych w § 3 pkt. 2
    otrzyma promocyjne

    oprocentowanie w wysokości 4% w skali roku na Lokacie, która zostanie
    odnowiona na okres kolejnych

    4 miesięcy.

    2. W celu uzyskania promocyjnego oprocentowania, Uczestnik Promocji
    musi spełnić następujące warunki:

    ? wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą
    elektroniczną oraz podać numer

    telefonu komórkowego polskiego operatora słuSący do kontaktu z
    Bankiem, oraz

    ? zawrzeć umowę Lokaty z opcją automatycznego odnowienia oraz
    jednocześnie zawrzeć umowę

    o Pakiet Konta. Warunkiem skorzystania z Promocji jest zawarcie umowy
    o Lokatę i umowy

    o Pakiet Konta w tym samym dniu, oraz

    ? zrealizować w Okresie trwania Lokaty transakcje bezgotówkowe Kartą
    debetową wydaną do

    konta osobistego (z wyłączeniem usługi Cash Back) na łączną kwotę
    minimum 8 tys. zł. "

    A tak w ogole to juz sie gubie w tych lokatach i regulaminach, ale czy
    dla 4% nie obowiazuje

    "7. Uczestnik Promocji - pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną
    zdolność do czynności prawnych,

    która w Okresie oferowania Promocji załoSy:

    a) Lokatę wraz z Pakietem Konta i dodatkowo pomiędzy 1.08.2014 r. a
    dniem otwarcia Lokaty nie był

    posiadaczem ani współposiadaczem konta osobistego w BZWBK prowadzonego
    w złotych polskich

    lub

    b) Lokatę wraz z Kartą kredytową i dodatkowo pomiędzy 1.08.2014 r. a
    dniem otwarcia Lokaty nie był

    posiadaczem głównej lub dodatkowej Karty kredytowej wydanej przez
    BZWBK."

    z Regulamin promocji ,,Gwarancja 4%"

    Ech te banki - lokata w celu zdobycia nowych klientow, a same
    zachecaja do zamkniecia konta zaraz po ...

    J.