  • 1. Data: 2014-08-25 08:02:12
    Temat: BZWBK.
    Od: azot <z...@g...pl>

    Który ROR w BZWBK jest bezwzględnie bezpłatny.
    Chciałem tam przelać kasę i założyć lokatę swobodną bez łażenia do banku
    z walizką.

    http://www.bzwbk.pl/oszczednosci-i-inwestycje/oszcze
    dnosci-i-inwestycje/lokaty-terminowe/nowa-lokata-swo
    bodnie-zarabiajaca-nowe-srodki-4-mies-4/nowa-lokata-
    swobodnie-zarabiajaca-nowe-srodki-4-mies-4.html

  • 2. Data: 2014-08-25 08:59:11
    Temat: Re: BZWBK.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 08:02:12 +0200, azot napisał(a):
    > Który ROR w BZWBK jest bezwzględnie bezpłatny.

    Zobacz Konto Godne Polecenia.

> [...]
    bodnie-zarabiajaca-nowe-srodki-4-mies-4/nowa-lokata-
    swobodnie-zarabiajaca-nowe-srodki-4-mies-4.html

    A ty wiesz jakie tam kolejki ?

    J.

  • 3. Data: 2014-08-25 10:00:50
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Chciałem tam przelać kasę i założyć lokatę swobodną bez łażenia do banku
    > z walizką.

    Zeby dostac 4% trzeba wydac 8 tysiecy ich debetowka?

  • 4. Data: 2014-08-25 11:39:14
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Który ROR w BZWBK jest bezwzględnie bezpłatny.

    VIP
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2014-08-25 11:44:18
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-08-25 10:00, Glaukon pisze:

    > Zeby dostac 4% trzeba wydac 8 tysiecy ich debetowka?

    Żeby przedłużyć na kolejne 4 miechy na 4% trzeba wydać 8k. Na pierwszy
    raz nie musisz mieć nawet ich konta.

  • 6. Data: 2014-08-25 14:00:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości
    > Zeby dostac 4% trzeba wydac 8 tysiecy ich debetowka?
    >
    > Żeby przedłużyć na kolejne 4 miechy na 4% trzeba wydać 8k. Na
    > pierwszy raz nie musisz mieć nawet ich konta.

    Ale wtedy zaplacisz 7zl za przelew z lokaty poza bank.

    Zaraz ... czytam
    "1. Uczestnik Promocji po spełnieniu warunków określonych w § 3 pkt. 2
    otrzyma promocyjne

    oprocentowanie w wysokości 4% w skali roku na Lokacie, która zostanie
    odnowiona na okres kolejnych

    4 miesięcy.

    2. W celu uzyskania promocyjnego oprocentowania, Uczestnik Promocji
    musi spełnić następujące warunki:

    ? wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą
    elektroniczną oraz podać numer

    telefonu komórkowego polskiego operatora słuSący do kontaktu z
    Bankiem, oraz

    ? zawrzeć umowę Lokaty z opcją automatycznego odnowienia oraz
    jednocześnie zawrzeć umowę

    o Pakiet Konta. Warunkiem skorzystania z Promocji jest zawarcie umowy
    o Lokatę i umowy

    o Pakiet Konta w tym samym dniu, oraz

    ? zrealizować w Okresie trwania Lokaty transakcje bezgotówkowe Kartą
    debetową wydaną do

    konta osobistego (z wyłączeniem usługi Cash Back) na łączną kwotę
    minimum 8 tys. zł. "

    A tak w ogole to juz sie gubie w tych lokatach i regulaminach, ale czy
    dla 4% nie obowiazuje

    "7. Uczestnik Promocji - pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną
    zdolność do czynności prawnych,

    która w Okresie oferowania Promocji załoSy:

    a) Lokatę wraz z Pakietem Konta i dodatkowo pomiędzy 1.08.2014 r. a
    dniem otwarcia Lokaty nie był

    posiadaczem ani współposiadaczem konta osobistego w BZWBK prowadzonego
    w złotych polskich

    lub

    b) Lokatę wraz z Kartą kredytową i dodatkowo pomiędzy 1.08.2014 r. a
    dniem otwarcia Lokaty nie był

    posiadaczem głównej lub dodatkowej Karty kredytowej wydanej przez
    BZWBK."

    z Regulamin promocji ,,Gwarancja 4%"

    Ech te banki - lokata w celu zdobycia nowych klientow, a same
    zachecaja do zamkniecia konta zaraz po ...

    J.