    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK na froncie walki z Bitcoinem
    Date: Tue, 02 Jan 2018 23:54:45 +0100

    Marek <f...@f...com> writes:

> [...]
    knf-pisze-do-bankow-o-rozwiazywaniu-umow-z-klientami
    /1lqpwlj

    > Zauważ po pierwsze, że KNF nie nakazał rozwiązywania umów a jedynie
    > "informował o takiej możliwości". Po wtóre BZ WBK w tym piśmie sam
    > powołał się na swobodę zawiązywania umów (czyt. "mamy prawo sami
    > decydować z kim podpisujemy umowę), czyli jakoby tłumaczy się "bo
    > tak". W świetle obu tych faktów, "klauzula sumienia" jak najbardziej
    > pasuje, jako ocena decyzji banku.

    Mogę źle pamiętać, mogło się też coś zmienić, ale chyba było tak, że
    bank ma swobodę z kim podpisuje umowę i może odmówić, ale jaki już ją
    podpisze to nie może jej rozwiązać wg swojego widzimisię.

    KJ

    Am I accompanied by a PARENT or GUARDIAN?