  • 1. Data: 2018-01-02 10:35:46
    Temat: BZ WBK na froncie walki z Bitcoinem
    Od: Marek <f...@f...com>

    Zamyka rachunki tym, co handlują BTC:

    https://businessinsider.com.pl/finanse/kryptowaluty/
    bank-zachodni-wbk-zamyka-rachunki-za-handel-bitcoine
    m/h2w2mb1

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-01-02 10:45:57
    Temat: Re: BZ WBK na froncie walki z Bitcoinem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 10:35, Marek pisze:
    > Zamyka rachunki tym, co handlują BTC:
    >
    > https://businessinsider.com.pl/finanse/kryptowaluty/
    bank-zachodni-wbk-zamyka-rachunki-za-handel-bitcoine
    m/h2w2mb1

    Na razie zamknęli temu, co miał 50 milionów obrotów dziennie, czyli
    pewnie jakaś kryptogiełda.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-01-02 11:37:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Jan 2018 10:45:57 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Na razie zamknęli temu, co miał 50 milionów obrotów dziennie, czyli
    > pewnie jakaś kryptogiełda.

    Skąd wziąłeś te 50M?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-01-02 14:14:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 11:37, Marek pisze:

    > Skąd wziąłeś te 50M?

    Czwarty komentarz:

    https://subiektywnieofinansach.pl/afera-bitcon-bz-wb
    k-bank-zamyka-klientowi-rachunek-handel-kryptowaluta
    -wojna/

    W sumie to zapamiętałem, jak czytałem o tym kilka dni temu, ale czy to
    prawda, to nie wiem :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-01-02 19:20:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    Piąty komentarz jest dość trafny:
    "BZWBK skorzystał z klauzuli sumienia".

    --
    Marek

  • 6. Data: 2018-01-02 21:10:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 02 Jan 2018 19:20:56 +0100, Marek napisał(a):

    k-bank-zamyka-klientowi-rachunek-handel-kryptowaluta
    -wojna/

    > Piąty komentarz jest dość trafny:
    > "BZWBK skorzystał z klauzuli sumienia".

    Jak Inkwizycja bedzie pilnowala przestrzegania ...

    https://businessinsider.com.pl/finanse/kryptowaluty/
    knf-pisze-do-bankow-o-rozwiazywaniu-umow-z-klientami
    /1lqpwlj

    J.

  • 7. Data: 2018-01-02 23:41:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Jan 2018 21:10:40 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak Inkwizycja bedzie pilnowala przestrzegania ...
    > https://businessinsider.com.pl/finanse/kryptowaluty/
    knf-pisze-do-bankow-o-rozwiazywaniu-umow-z-klientami
    /1lqpwlj

    Zauważ po pierwsze, że KNF nie nakazał rozwiązywania umów a jedynie
    "informował o takiej możliwości". Po wtóre BZ WBK w tym piśmie sam
    powołał się na swobodę zawiązywania umów (czyt. "mamy prawo sami
    decydować z kim podpisujemy umowę), czyli jakoby tłumaczy się "bo
    tak". W świetle obu tych faktów, "klauzula sumienia" jak najbardziej
    pasuje, jako ocena decyzji banku.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-01-02 23:54:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

> [...]
    > decydować z kim podpisujemy umowę), czyli jakoby tłumaczy się "bo
    > tak". W świetle obu tych faktów, "klauzula sumienia" jak najbardziej

    Mogę źle pamiętać, mogło się też coś zmienić, ale chyba było tak, że
    bank ma swobodę z kim podpisuje umowę i może odmówić, ale jaki już ją
    podpisze to nie może jej rozwiązać wg swojego widzimisię.

    KJ

    Am I accompanied by a PARENT or GUARDIAN?

  • 9. Data: 2018-01-03 17:29:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale może w sytuacji wyspecyfikowanej w umowie/regulaminie (który jest częścią umowy)
    - a tych sytuacji jest tam wypisanych na tyle dużo, że na pewno pod którąś wszystko
    da się podciągnąć.
    Z resztą może być też sytuacja "bo tak" - tak mam np. dla KK citka - mogą rozwiązać
    bez podania przyczyny, jedynie wtedy jest 2-miesięczny okres wypowiedzenia - ale w
    tym czasie trzeba spłacić ew. zadłużenie.