  • 1. Data: 2002-02-13 08:12:49
    Temat: Re: [BSKonline] - przerwa
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a4d733$qbo$1@news.tpi.pl...
    > List od ING BSK:

    > Uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznością
    > przeprowadzenia niezbędnych prac technologicznych system
    > BSKOnLine będzie niedostępny w dniach 15.02.2002 od godz. 15:00
    > do dnia 18.02.2002 do godz. 09:00.
    >
    > Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
    > ING Bank Śląski S.A.

    Bosz... zwariowali... tyle czasu? Toz to najdluzsza przerwa technologiczna
    jaka widzialem.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-13 08:27:40
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bosz... zwariowali... tyle czasu? Toz to najdluzsza przerwa technologiczna
    > jaka widzialem.

    tez mnie to zaskoczylo. Ale byc moze szykuja sie jakies rewolucyjne zmiany -
    np. przelewy on-line z ROR na konta walutowe i odwrotnie ?

    D.

  • 4. Data: 2002-02-13 08:27:47
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    > tez mnie to zaskoczylo. Ale byc moze szykuja sie jakies rewolucyjne
    zmiany -
    > np. przelewy on-line z ROR na konta walutowe i odwrotnie ?

    Chyba naliczanie prowizji za przelewy :)))) Do tej pory tego nie bylo :))))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-02-13 14:28:43
    Od: "Maciej Chmielewski" <m...@i...com>

    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > zmiany -

    Raczej usunięcie błędów, które pozwoliły się włamać jakiemuś facetowi i
    sciągnąć salda kont. (informacja jest niestety nieoficjalna ale raczej
    pewna).
    --
    Maciej Chmielewski