  • 1. Data: 2002-02-13 08:52:54
    Temat: Marketing Mbank
    Od: m...@t...pl (Moth)

    A..A..A..Znowu jakis puczysta agadzam sie z tym ze zmiana jest
    nieodczuwalna dla nikogo oprocz grupki pieniaczy ktorzy na
    pl.biznes.banki obsmarowuja Inteligo, a nigdy nie napisali nic zlego
    na MBank, ktory nie grzeszy idealnoscia. Jest to zastanawiajace, ale z
    drugiej strony mamy wolny rynek i kazdemu wolno robic taka akcje
    marketingowa jak mu sie to podoba.
    Caly czas ci sami ludzie z nowym zapasem g...a do rzucania w Inteligo

  • 2. Data: 2002-02-13 09:28:58
    Temat: Re: Marketing Mbank
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Moth" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > marketingowa jak mu sie to podoba.
    > Caly czas ci sami ludzie z nowym zapasem g...a do rzucania w Inteligo

    Dla mnie Inteligo odpada ze wzgledu na prowizje za przelewy i wyplaty z
    bankomatow.
    Od tego sa zatrudnieni marketingowcy aby analizowac produkt, ktory probuje
    sie sprzedac.

  • 3. Data: 2002-02-13 10:40:43
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Moth" <m...@t...pl> wrote in message

    > Caly czas ci sami ludzie z nowym zapasem g...a do rzucania w Inteligo

    Gó...m to Inteligo obrzuciło się samo. Chodzi szczególnie o formę
    komunikatu informującego o zmianach. Jeżeli w ten sposób postępuje bank,
    to do takiej instytucji po prostu traci się zaufanie.

    Przecież chyba nikt z powodu konieczności trzymania 100zł nie zamyka tam
    konta (no może poza wyjątkami osób które mają po 17 rachunków, i jakby
    wszędzie musiały trzymać 100zł to miały by zamrożone 1700zł).
    Moim zdaniem większość z tych które zamykają rachunki, są przede wszystkim
    niezadowolone z formy w jakiej poinformowano o zmianach.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-02-13 11:24:59
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    > marketingowa jak mu sie to podoba.
    > Caly czas ci sami ludzie z nowym zapasem g...a do rzucania w Inteligo

    Kiedys byly dresy z paskami na boku, pozniej 3210 a teraz mBank =)))

  • 5. Data: 2002-02-13 12:55:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 13, 2002 at 12:24:59PM +0100, minik wrote:

    > Kiedys byly dresy z paskami na boku, pozniej 3210 a teraz mBank =)))

    Wiesz co minik, ja to Cie podziwiam. Za konsekwencje - nieustajaca
    milosc do Inteligo. Nie wazne jak glupie wykona poczynania, to zawsze
    bedziesz ich kochal.

    Mysle ze nalezy sie Tobie honorowy tytul 'wiernego klienta'.

    I celowo nie dopisze jak co wiernego.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-02-13 13:14:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Mysle ze nalezy sie Tobie honorowy tytul 'wiernego klienta'.

    Na pewno sie nalezy, to moge potwierdzic ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 7. Data: 2002-02-13 15:34:34
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    > bedziesz ich kochal.
    >
    > Mysle ze nalezy sie Tobie honorowy tytul 'wiernego klienta'.

    1. Prosilbym o dowod mojej milosci do Inteligo
    2. Obserwuje trendy na grupie i zauwazylem, iz niektorzy ludzie nie dadza
    tknac sobie mbanku - dziwne.
    3. Nie mam ochoty miec jakiegokolwiek tytulu w jakimkolwiek banku - chce byc
    free jak ptak bez zobowiazan czy przyzwyczajen.
    4. Mialem konto w mBanku i mam nadal w Inteligo - wygral lepszy wg. mnie
    5. To jest grupa DYSKUSYJNA - kazdy moze wyrazac to co mysli

    Pozdrawiam, minik =)

  • 8. Data: 2002-02-13 15:35:38
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Na pewno sie nalezy, to moge potwierdzic ;).

    Rozumiem, iz osiagniecie ekstaze kiedy nabluzgam na Inteligo? A prosze
    bardzo:
    wyzywam w cholere Inteligo za prowizje, przetwarzanie nocne i oplaty za
    karte.
    Happy?

  • 9. Data: 2002-02-13 16:00:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, iz osiagniecie ekstaze kiedy nabluzgam na Inteligo? A prosze
    > bardzo:

    Mi na tym nie zalezy. Po prostu przegladalem sobie wpisy osob glosujacych w
    ankiecie na najwiekszy zawod bankowy ;).

    Maciej

  • 10. Data: 2002-02-13 18:04:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 1. Prosilbym o dowod mojej milosci do Inteligo

    Jesli nie kochasz mBanku - kochasz Inteligo :)

    > 2. Obserwuje trendy na grupie i zauwazylem, iz niektorzy ludzie nie dadza
    > tknac sobie mbanku - dziwne.

    Moze to juz jest najwyzszy stopien lojalnosci klienta? Tylko pochwalic mBank
    ze takich klientow zdobyl...

    > 3. Nie mam ochoty miec jakiegokolwiek tytulu w jakimkolwiek banku - chce
    byc
    > free jak ptak bez zobowiazan czy przyzwyczajen.

    Kazdy taki jest - jesli zalozyl konto w mBanku czy Inteligo wszystko jest
    dla niego latwe :)

    > 4. Mialem konto w mBanku i mam nadal w Inteligo - wygral lepszy wg. mnie

    Pamietaj, ze jest to ocena w istocie subiektywna.
    niektorzy wola funkcjonalnosc konta z Inteligo, a innych wprowadzone oplaty
    za ta funkcjonalnosc draznia - wola nie placic 1.99 za wyplate w bankomatach
    Euronetu, czy 0.99 za przelew.

    > 5. To jest grupa DYSKUSYJNA - kazdy moze wyrazac to co mysli

    A kazdy moze Ci odpowiedziec :)