  • 1. Data: 2002-04-18 09:58:35
    Temat: BSK-online, pytanie...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy sytem BSK on-line pracuje w czasie rzeczywistym? Tzn. jesli wplace w
    okienku bankowym 1K PLN to po zalogowaniu sie do sytemu w banku (np. z
    komputera w w/w oddziale w przeciagu paru minut) bede od razu widzial te
    kwote i bede mogl nia dysponowac? Jaki jest poslizg czasowy i czy wogole
    jest?

    Pytam, bo dotychczas korzystalem z BPH sezam, ktory jest tylko niby
    real-time, tzn stan rachunku jest czasto "odswiezany", ale np. dzisiaj caly
    czas widze stan z godziny 8.54 , a pieniadze wplacilem o 11.00 i do tej pory
    nie moge z nich skorzystac...

    Czy sa inne systemy bankowosci internetowej (dla klientow indywidualnych)
    pracujace w PRAWDZIWYM real-time?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-04-18 10:09:36
    Temat: Re: BSK-online, pytanie...
    Od: "Jaroslaw H." <j...@k...com.pl>

    Z moich obserwacji to wyglada mi, ze tak. Jak ostatnio zrobilem wyplate z
    bankomatu obcego banku to za chwile jak wszedlem na bsk, to juz to widzialem
    w sakdzie dostepnym

    jh

  • 3. Data: 2002-04-18 10:11:33
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    w moim przypadku rowniez wszystko jest na biezaco
    nie ma zadnych poslizgow

    pozdrawiam
    kamila_

  • 4. Data: 2002-04-18 10:13:43
    Temat: Odp: BSK-online, pytanie...
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    Jeżeli nie ma żadnych usterek , to jest really real-time.

    pozdr.eha

  • 5. Data: 2002-04-18 10:15:20
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    > komputera w w/w oddziale w przeciagu paru minut) bede od razu widzial te
    > kwote i bede mogl nia dysponowac? Jaki jest poslizg czasowy i czy wogole

    Ja wpłacałem tak w zeszłym roku i droga od okienka bankowego do komputera
    zajęła mi 15 min. Pieniądze już były i mogłem robic przelewy.

    Drugim razem robiłem wpłatę, a po chwili sprawdziłem saldo w bankomacie i od
    razu było większe.

    Nie wiem tylko czy w oddziale będziesz się mógł zalogować poprzez IT, z tego
    co wiem to oni pracują na innych programach i nie mają podglądu przez IT, no
    chyba, że są gdzieś w oddziałach ogólno dostępne teminale z internetem

    Pozdrawiam,
    Tom

  • 6. Data: 2002-04-18 11:17:55
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Apr 2002 11:58:35 +0200,
    osoba podpisana: Baton <k...@p...fm>
    napisała:
> [...]
    > komputera w w/w oddziale w przeciagu paru minut) bede od razu widzial te
    > kwote i bede mogl nia dysponowac? Jaki jest poslizg czasowy i czy wogole
    W dzień roboczy tak, w dzień wolny od pracy nie wiem.

    [..]

    > Czy sa inne systemy bankowosci internetowej (dla klientow indywidualnych)
    > pracujace w PRAWDZIWYM real-time?

    real-time znaczy co innego niż on-line !!!
    KJ

    --
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 7. Data: 2002-04-18 13:39:19
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "ToGa" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja wpłacałem tak w zeszłym roku i droga od okienka bankowego do komputera
    > zajęła mi 15 min. Pieniądze już były i mogłem robic przelewy.

    15 minut to juz nie real-time ;))

    > Drugim razem robiłem wpłatę, a po chwili sprawdziłem saldo w bankomacie i
    od
    > razu było większe.

    Bankomomty dzialaja IMHO na innym wewnetrznym systemie, BSK online to co
    innego...

> [...]
    no
    > chyba, że są gdzieś w oddziałach ogólno dostępne teminale z internetem

    Dokladnie tak, odrebne kompy dostepne dla klientow z dostepem do netu...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2002-04-18 13:40:23
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > real-time znaczy co innego niż on-line !!!

    Na czym polega roznica?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 9. Data: 2002-04-18 17:38:58
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > 15 minut to już nie real-time ;))

    15 minut to on potrzebował na dotarcie do komputera
    O co ci chodzi ?
    Chciałbyś robić przelew stojąc przy okienku,zanim schowasz kwitek
    potwierdzenia ?????
    To po kiego czorta wpłacałeś na swoje konto, a nie na właściwe ????
    Skoroś taki chytrus to płacz, że nie ma takiego banku jak sobie wymarzyłeś.
    Bo zwykły wygodny człowiek ma otwartą linię kredytową i poranne przelewy
    płaci z kredytu , który uzupełni ewentualną wpłatą gotówkową w ciągu dnia,
    co mu się na koniec dnia kompensuje i odsetek kredytowych brak

  • 10. Data: 2002-04-18 17:59:57
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 18 Apr 2002 11:58:35 +0200, "Baton" <k...@p...fm> wrote:

> [...]
    >czas widze stan z godziny 8.54 , a pieniadze wplacilem o 11.00 i do tej pory

    Alez mozesz. Sezam pozwala zrobic przelew na dowolna kwote, nie musi
    wcale miec pokrycia w widocznych dostepnych srodkach. Sa one
    sprawdzane dopiero w systemie bankowym, a tam twoja wplata bylaby juz
    widoczna.

    PGR