eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBSK -> MultiBANK sie nie da (ponoc) › Re: BSK -> MultiBANK sie nie da (ponoc)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BSK -> MultiBANK sie nie da (ponoc)
    Date: Fri, 22 Mar 2002 21:44:27 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <a7g52u$78m$1@news.tpi.pl>
    References: <s...@m...try2hackme.org>
    <a7f65a$kmr$1@news.onet.pl>
    <s...@m...try2hackme.org>
    <a7ffsm$if3$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1016829855 7446 213.25.209.18 (22 Mar 2002 20:44:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Mar 2002 20:44:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:171946
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a7ffsm$if3$1@korweta.task.gda.pl...
    >
    > Użytkownik "Michał Cieślicki" napisał w wiadomości ...
    >
    > > Dzwoniła gdzieś, a później się wściekła. Aż żałuję, że sam nie poszedłem
    > > do tego banku, bo bym zażądał pisemnego uzasadanienia odmowy przyjęcia
    > > przelewu, zeskanował i wysłał z zapytaniem do jakiejś gazety.
    > >
    > Co się wsciekasz na kobietę - mogła zrobić tylko to
    > na co pozwalał jej program.
    > A Ty Kolego mogłeś wplacić w Multibanku.
    > Albo jeszcze lepiej w BRE.
    > I nie wymądrzać o 2002 roku.
    >

    Na jednej z Internetowych list dyskusyjnych nie dawno bylo o etyce bankowej
    i o tym jak jedne banki skarza sie na nie przestrzeganie jej przez inne
    banki. W zwiazku z tym przypominam:

    <cite>
    Pracownik banku powinien wykonywać swoje obowiązki starannie i sumiennie,
    zgodnie z najlepszą wolą i wiedzą, w granicach dopuszczalnego ryzyka
    uzasadnionego interesem banku.

    Sprawą honoru pracownika banku jest odpowiedzialność za własne słowo, którym
    powinien czuć się związany tak samo, jak formalnie sporządzonym dokumentem.

    Pracownik banku powinien być uprzejmy i taktowny, udzielać rzetelnych
    informacji, rzeczowo wyjaśniać klientom istotę świadczonych przez bank usług
    </cite>

    Maciej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1