  • Data: 2003-02-28 14:59:24
    Temat: Re: BRE - strata 380 mln w 2002
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_021115/e
    konomia_a_18-1.F.g
> [...]
    >
    > Roczny zysk netto BRE  (2001 do 97)
    > Zysk netto: 336,180.00  355,828.00  665,047.00  205,087.00  146,275.00
    > (no i w tym roku wspomniana 380 mln strata).
    >
    > to tak na sam zysk netto mozna sobie popatrzec jak to bylo...
    >
    > No i patrzac na koszty dzialania obu bankow...
    >
    > Zwracam tez delikatnie uwage, ze BRE jest bankiem inwestycyjnym (czy
    > raczej do tej pory bylo ;) a KB uniwersalnym, dlatego mozna popatrzec
    > np. na zysk netto na akcje... ;)
    >
    > Reasumujac - jesli juz tak bardzo chcesz poazywac wyzszosc KB nad
    > innymi popatrz na dane historyczne, bo bez tego, to...

    W żadnym wypadku nie chcę pokazywać wyższości KB nad innymi bankami. Skąd Ci to
    przyszło do głowy. Rozpocząłem tą dyskusję bo wydawało mi się, że to KB będzie
    miał NAJWYŻSZĄ stratę za 2002. Okazało się jednak, że nie.
    Powtarzam jeszcze raz, nic mnie nie łączy z KB. Tylko jestem ich klientem
    (Ekstrakonto i kredyt mieszkaniowy, z którego jestem - jak na razie - bardzo
    zadowolony). Czy na tej liście nie można mówić PRAWDY o BRE? Przecież ja
    podałem wynik finansowy powszechnie dostępny w Internecie. Zauważ, że znalazła
    się nawet osoba (patrz kilka postów wyżej), która zanegowała prawdziwość tych
    danych. Tensor1.

    PS1. Chciałbym jeszcze dodać, że przewidywania co do straty BRE były na
    poziomie 200-230 mln. Rzeczywistość okazała się inna.

    PS2. Dziwi mnie trochę, że rozpoczynając dzisiaj temat pt" 2 miliardy zł w
    mBanku" nie wspomniałeś o informacji dnia, jaką jest niewątpliwie tak duża
    strata BRE. Ale może o niej nie wiedziałeś.

    PS3. Jeżeli wiadomość o stracie BRE i podanie jej na tej liście kogoś uraziło,
    to bardzo przepraszam. Dostosuję się w przyszłości do wymogów CENZURY