  • 1. Data: 2002-03-04 06:29:33
    Temat: BRE 10 zl na akcje
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zarząd spółki BRE Bank SA podaje do wiadomości, że w dniu 28 lutego 2002 r.
    podjął uchwałę w sprawie przedłożenia do rozpatrzenia Walnemu Zgromadzeniu
    Akcjonariuszy BRE Banku SA wypłaty dywidendy dla akcjonariuszy za rok 2001 w
    wysokości 10 zł na jedną akcję.
    Powyższa uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania pod warunkiem uzyskania
    pozytywnej opinii Rady Nadzorczej BRE Banku SA.

    (WP.pl)

    W sumie sporo, w porownaniu z mizeria innych bankow czy spolek..

  • 2. Data: 2002-03-04 08:54:57
    Temat: Re: BRE 10 zl na akcje
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

> [...]
    > pozytywnej opinii Rady Nadzorczej BRE Banku SA.
    > W sumie sporo, w porownaniu z mizeria innych bankow czy spolek..

    Ale czy to nie dlatego że bodajże część menedżmentu BRE wykupiła akcje?
    Pewno chcą aby inwestycja szybko się zwróciła :)))))

    Amehat

  • 3. Data: 2002-03-04 09:09:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ale czy to nie dlatego że bodajże część menedżmentu BRE wykupiła akcje?
    > Pewno chcą aby inwestycja szybko się zwróciła :)))))

    Wlasnie. Poczatkowo mialo byc 8zl/akcje... Tez mi to cos podejrzane :) BRE
    wzial (lub wezmie) nawet pozyczke na wyplate dywidend :(( Pokrecone...

  • 4. Data: 2002-03-04 09:46:38
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Witek napisal:

    > Wlasnie. Poczatkowo mialo byc 8zl/akcje... Tez mi to cos podejrzane :) BRE
    > wzial (lub wezmie) nawet pozyczke na wyplate dywidend :(( Pokrecone...

    Cos Ci sie chyba zle podejrzalo i za mocno pokrecilo :) - ponizej link
    do informacji o planowanej dziesieciozlotowej dywidendzie i pozyczce
    podporzadkowanej sprzed prawie trzech miesiecy:
    http://www.reuters.pl/news/archiwum.php?t=20011207&i
    =2000000000009615

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 5. Data: 2002-03-04 10:34:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > do informacji o planowanej dziesieciozlotowej dywidendzie i pozyczce
    > podporzadkowanej sprzed prawie trzech miesiecy:

    Nie chce mi sie teraz szukac, ale dobrze widzialem. To bylo calkiem
    niedawno, chyba w GW albo Rzepie. Ale sie nie upieram -moze gazeta zle
    podala :(
    Ale co do pozyczki to jestem pewnien, bylo w tym artykule tez o umorzeniu
    akcji...
    pzd

  • 6. Data: 2002-03-04 10:38:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale co do pozyczki to jestem pewnien, bylo w tym artykule tez o umorzeniu
    > akcji...

    Z tego co ja zrozumialem, to wlasnie zeby Commerzbank zarobil na tej
    pozyczce.
    Umorzenie akcji (juz czesc swoich akcji BRE ma) tak, zeby nie zostal
    zachwiany akcjonariat.
    A wszystko po to, zeby poprawic wskazniki :)

  • 7. Data: 2002-03-04 10:41:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Z tego co ja zrozumialem, to wlasnie zeby Commerzbank zarobil na tej
    > pozyczce.
    Bedzie w EURO

    > Umorzenie akcji (juz czesc swoich akcji BRE ma) tak, zeby nie zostal
    > zachwiany akcjonariat.
    Juz im chyba tylko pare miesiecy zostalo do umorzenia tych akcji (max.2 lata
    od zakupu). A akcjonariat ma pozostac taki sam - %. Commertzbank nie bedzie
    mial wiecej :)

    > A wszystko po to, zeby poprawic wskazniki :)
    Wlasnie...

  • 8. Data: 2002-03-04 10:44:59
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Witek napisal:
> [...]
    > podala :(
    > Ale co do pozyczki to jestem pewnien, bylo w tym artykule tez o umorzeniu

    moze to ten art:
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/02/20020215/200202150150
    .html?k=on&t=2002020220020304

    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-03-04 13:00:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Dzieki. Ale to byly dwa artykuly. A moze to o dywidendzie bylo na stronie
    BRE ? Nie pamietam... Albo w rzepie jak byly podawane wyniki finansowe
    bankow...
    Zostawmy ten watek naprawde nie wiem... za duzo gazet czytam :) Wiem
    natomiast ze nie jest to ta choroba na s...
    pzd

  • 10. Data: 2002-03-04 13:14:59
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ale czy to nie dlatego że bodajże część menedżmentu BRE wykupiła akcje?
    > Pewno chcą aby inwestycja szybko się zwróciła :)))))
    >
    > Amehat

    Dokładnie dlatego .... wykupywała je spółka "Menegerska Grupa Inwestycyjna"
    i rozpisywały się o tym gazetki jakiś miesiąc lub dwa temu :-))). Niestety
    nie przytoczę żadnego linka bo jestem leń i nie chce mi się szukać :-)))
    Pozdroofka

    Kaśka