  • 1. Data: 2002-08-21 14:55:15
    Temat: BPHPBK
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Czy ktos mial/ma moze dowiadczenia z kartami BPH PBK? Wystapilbym o karte
    kredytowa ale jesli obsluga wyglada tak jak w BZ WBK to dziekuje...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-08-21 15:07:53
    Temat: Re: BPHPBK
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    ja ma tylko VE :)

    kazow

  • 3. Data: 2002-08-21 15:15:36
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Mam karty BPH kredytową (VC) i VE - obsługa bez zastrzeżeń, z rachunku Sez@m

    Z.K.

  • 4. Data: 2002-08-21 22:25:34
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

> [...]
    > Czy ktos mial/ma moze dowiadczenia z kartami BPH PBK? Wystapilbym o karte
    > kredytowa ale jesli obsluga wyglada tak jak w BZ WBK to dziekuje...
    masz 50% prawdopodoienstwo ze obsluga bedzie dobra - tzn. albo bedzie dobra
    albo bedzie zla :-)
    zalezy na kogo trafisz z obslugi

  • 5. Data: 2002-08-22 07:28:48
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paulus" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos mial/ma moze dowiadczenia z kartami BPH PBK? Wystapilbym o karte
    > kredytowa ale jesli obsluga wyglada tak jak w BZ WBK to dziekuje...

    A jakie masz konkretnie zarzuty przeciwko BZWBK?
    KJ

  • 6. Data: 2002-08-22 10:13:38
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Kiepska infolinia, smieszny do dochodow limit karty i kiedy po 5 mies
    wystapilem o zwiekszenie limitu zostalem dosc obcesowo potraktowany

    dodam ze nie korzystalem z kredytu w karcie, moze dlatego..

    poza tym sa inne banki i wspolpracy z WBK podejmowal nie bede

  • 7. Data: 2002-08-22 10:26:22
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > dodam ze nie korzystalem z kredytu w karcie, moze dlatego..
    >
    > poza tym sa inne banki i wspolpracy z WBK podejmowal nie bede
    No to marnie widzę.
    Najlepiej jakbyś zlikwidował karte(serio)
    BTW. Co rozumiesz pod pojęciem kiepska infolinia?
    KJ

  • 8. Data: 2002-08-22 12:41:34
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    >Użytkownik "paulus" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    >No to marnie widzę.
    >Najlepiej jakbyś zlikwidował karte(serio)
    >BTW. Co rozumiesz pod pojęciem kiepska infolinia?
    >KJ

    Moze sie juz uprzedzilem ale porownujac infolinie Lukasa i Citka...
    A karty juz nie mam - dlatego mysle o innej EC/MC np z BPHPBK

  • 9. Data: 2002-08-23 14:36:53
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "paulus" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dodam ze nie korzystalem z kredytu w karcie, moze dlatego..

    To jesteś zły klient, bo nie dajesz bankowi zarobić.