  • 1. Data: 2007-08-18 11:29:26
    Temat: BPH - znikająca lokata
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    Witam,

    szczerze mówiąc nie wiem o co biega, ale wg infolinii sytuacja jest
    typowa (jeśli tak to kpina jakich mało):

    założyłem lokatę, która kończy się jutro. I wchodzę dziś na konto, i nie
    dość że komunikat jest jak wół - BRAK AKTYWNYCH LOKAT, to dodatkowo nie
    ma nic, po prostu dziura, nigdy jej nie było; nie ma zwiększonego salda
    (z mniejszą sumą na dostępnym saldzie).

    Infolinia uspokaja że te środki są, tylko ich nie widzę (?!?!?!?) ale
    oprócz stwierdzenia że jest to typowe nie potrafią wyjaśnić dlaczego tak
    jest.

    Wiecie może co jest grane, i dlaczego tam jest takie dziadostwo?

    Grzesiek

  • 2. Data: 2007-08-18 12:40:27
    Temat: Re: BPH - znikająca lokata
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Infolinia uspokaja że te środki są, tylko ich nie widzę (?!?!?!?) ale
    > oprócz stwierdzenia że jest to typowe nie potrafią wyjaśnić dlaczego tak
    > jest.

    Bo system bankowy w weekendy generalnie nie działa. A Sez@m to tylko
    "nakładka" na system bankowy.

    Darek

  • 3. Data: 2007-08-18 12:55:04
    Od: g...@p...onet.pl

    > Bo system bankowy w weekendy generalnie nie działa. A Sez@m to tylko
    > "nakładka" na system bankowy.

    to rozumiem, ale dlaczego nie widzę lokaty która jeszcze jest - do jutra -
    aktywna?

    pzdr,
    Grzesiek

  • 4. Data: 2007-08-18 15:08:43
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > to rozumiem, ale dlaczego nie widzę lokaty która jeszcze jest - do jutra -
    > aktywna?

    Pewnie jest tak że w piątek wieczorem Sez@m zostaje "ustawiony" w datę
    poniedziałkową. A w poniedziałek już tej lokaty nie ma a system bankowy
    jeszcze nie zdążył jej zaksięgować w piątek. To moje przypuszczenie. Jak
    chcesz mieć pewność wyślij zapytanie poprzez "zgłaszanie problemów". Ja
    zawsze otrzymywałem wyczerpujące odpowiedzi.

    Darek

  • 5. Data: 2007-08-19 16:56:14
    Od: Ra <w.stopce>

    Grzegorz Gawron napisał(a):
    > Witam,
    >
    > szczerze mówiąc nie wiem o co biega, ale wg infolinii sytuacja jest
    > typowa (jeśli tak to kpina jakich mało):

    mi w mbanku fundusze znikły, niedługo minie miesiąc

  • 6. Data: 2007-08-19 18:40:20
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Ra" news:46c871a2$0$555$f69f905@mamut2.aster.pl

    > mi w mbanku fundusze znikły, niedługo minie miesiąc

    Jak to znikły?
    A reklamacje na mLince itp.?

  • 7. Data: 2007-08-19 21:19:45
    Od: Ra <w.stopce>

    Pszczelarz Bartek napisał(a):
    > "Ra" news:46c871a2$0$555$f69f905@mamut2.aster.pl

    > Jak to znikły?
    > A reklamacje na mLince itp.?

    no znikły, po konwersji, reklamacji złożona

  • 8. Data: 2007-08-22 09:23:29
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > to rozumiem, ale dlaczego nie widzę lokaty która jeszcze jest - do jutra -
    > aktywna?

    Nawet w weekend powinieneś widzieć prawidłowy stan. Jeśłi nie to sprawdź wtedy
    czy w dolnej linii ekranu, małymi szarymi literkami masz :
    MW:Y
    Jeśli jest MW:U, to znaczy, że wtedy masz "nie-onlajnowy" dostęp do Sez@ama.
    Składanie wtedy zleceń czy podejmowanie innych deczyji odnośnie swoich
    pieniędzy jest wtedy oględnie rzecz biorąc, niezalecane.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 9. Data: 2007-08-22 09:52:58
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    e-kran <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Składanie wtedy zleceń czy podejmowanie innych deczyji odnośnie swoich
    > pieniędzy jest wtedy oględnie rzecz biorąc, niezalecane.

    Cwiczylem temat, meczylem BPH zapytaniami...
    W nocy podstawiaja (co w koncu ktos z ich informatykow mi wyjasnil, gdy
    przestali sie wykrecac i zaprzeczac faktom :) ) dane archiwalne do niektorych
    baz. Dlatego widac np transakcje wczorajsze a nie widac dzisiejszych. W wekendy
    w dzien nie analizowalem poprawnosci wyswietlania wyswietlania.

    Pomijajac rozne niewygody z tym zwiazane (np. gdy chcemy zalozyc lokate, a nie
    jestesmy pewni, czy pieniadze napewno weszly na konto) jest to wyraz dziwnej
    niefrasobliwosci, wobec np. posiadaczy kont przebywajacych w innych strefach
    czasowych.
    Wg mnie przy zalogowaniu do systemu, gdy czesc danych jest pokazywana z baz
    archiwalnych, powinien byc informujacy o tym komunikat, wraz z informacja kiedy
    dane beda aktualne.

  • 10. Data: 2007-08-22 10:11:57
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > wtedy
    Sez@ama.

    > Cwiczylem temat, meczylem BPH zapytaniami...
    [ciach]
> [...]
    > archiwalnych, powinien byc informujacy o tym komunikat, wraz z informacja

    Zamiast takiego komunikatu na razie pozostaje tylko nieco enigmatyczne lecz
    użyteczne MW:Y lub MW:U, o którym pisałem powyżej.

    Pozdrawiam
    e-kran