  • Data: 2004-05-04 19:05:35
    Temat: Re: BPH w gumki gra ;-)
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał m.in:

    > Siedziałem dwa metry od gościa i 3 od dysponetki. W oddziale cichutko
    > bylo i slyszalem wszystko wyraznie. Byla bardzo zdziwiona, bo karta byc
    > powinna w systemie, a jej nie bylo.

    ROTFL :)))

    W sądzie sędzia pyta świadka: "Jak daleko stał świadek od pozwanego?".
    "2 metry 57 centymetrów" odpowiedział świadek.
    "Skąd świadek to wie tak dokładnie?"
    "Wiedziałem że kiedyś ktoś mnie o to zapyta. Wyjąłem miarkę i zmierzyłem."

    Baa, trzeba jeszcze było wejść z dysponentką do systemu i zobaczyć czy karty
    na pewno w nim nie ma.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler