  • Data: 2004-05-05 06:39:13
    Temat: Re: BPH w gumki gra ;-)
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krystek napisał:

    > A na ile lat jest wydawana ta Twoja karta?
    >
    > K.

    Z ta karta to jest dziwnie, bo pierwsza mialem zwykla Vise Classic,
    wydana na rok. Potem sie okazalo ze juz takiej nie wydaja, wiec kiedy
    tamta mi sie skonczyla, kulturalnei wczesniej wydali mi nowa tym razem
    Vise Classic Silver tez na rok. I teraz wlasnie mi sie ta Visa
    skonczyla. Nie wiem wiec na ile bedzie ta nowa, ale podejzewa ze rowniez
    na rok.

    --
    Sebastian Maliszczak