  • 1. Data: 2006-06-09 08:11:13
    Temat: BPH silver
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    za co bank kasuje 4,50 co miesiac? bo nie moge sie dogrzebac :)
    ubezpieczenie jakies?

    kornik

  • 2. Data: 2006-06-09 08:25:21
    Temat: Re: BPH silver
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > za co bank kasuje 4,50 co miesiac? bo nie moge sie dogrzebac :)

    A nie za brak tranzakcji?

    pzdr.

  • 3. Data: 2006-06-09 08:50:55
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    bank musi rozliczyc min. 4 transakcje kartowe w miesiacu - nie ma ich to
    pobiera oplate zgodnie z TOiP

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-06-09 08:57:33
    Od: "fafik" <f...@p...onet.pl>

    > za co bank kasuje 4,50 co miesiac? bo nie moge sie dogrzebac :)
    > ubezpieczenie jakies?

    2 zł za obsługę kart (jedna stawka za wszystkie jakie masz - tzn. debetowe i
    kredytowe) + 2,50 jeśli w ciągu miesiąca nie zrobiłeś minimum 4 transakcji
    (też wszytkimi kartami łącznie).
    Ale... UWAGA - chodzi o transakcje rozliczone przez bank w ciagu miesiąca.
    Często się okazuje, że jesli zapłacisz kartą 2 a nawet 3 dni przed końcem
    miesiąca, to system ci to rozliczy w następnym. A jesli to miała byc ta 4
    transakcja... no cóż, BPH będzie miał się lepiej dzięki twojemu
    sponsoringowi ;-)
    fafik

  • 5. Data: 2006-06-09 09:12:57
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > 2 zł za obsługę kart (jedna stawka za wszystkie jakie masz - tzn. debetowe
    > kredytowe) + 2,50 jeśli w ciągu miesiąca nie zrobiłeś minimum 4 transakcji
    > (też wszytkimi kartami łącznie).

    zle napisales!
    w TOiP:
    1. nie ma oplaty za obsluge kart kredytowych (2zl za obsluge jest pobierane
    w przypadku
    kart debetowych, ale nie wszystkich)
    2. 4,50zl jest pobierane jezeli bank nie rozliczy min. 2 transakcji
    bezgotowkowych
    w poprzednim okresie rozliczeniowym

    TOiP obowiazuje od 1.06.2006r.

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    kiedys byly to 3 lub nawet 4 transakcje, rozwiazywalem to tak, ze jechalem
    na stacje NESTE
    i tankowalem 3-4 razy za 10zl i obowiazek spelnialem ;-))

  • 6. Data: 2006-06-09 09:27:03
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    > w przypadku
    > kart debetowych, ale nie wszystkich)
    > 2. 4,50zl jest pobierane jezeli bank nie rozliczy min. 2 transakcji

    hmm chyba chodzi o to, ze karte otrzymalem pod koniec kwietnia a dzien
    rozliczenia przypada na 2 dnia kazdego miesiaca. do 2 maja faktycznie
    wykonalem tylko 1 czy 2 transakcje. tylko ze powinni mi chyba naliczyc te
    4,50 w poprzednim wyciąga a nie teraz, w wyciagu z 3 czerwca za maj, gdzie
    mialem od groma ruchu na karcie...

  • 7. Data: 2006-06-09 09:41:36
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > kiedys byly to 3 lub nawet 4 transakcje, rozwiazywalem to tak, ze jechalem
    > na stacje NESTE
    > i tankowalem 3-4 razy za 10zl i obowiazek spelnialem ;-))

    Za jednym razem?;)

    pzdr.

  • 8. Data: 2006-06-09 11:03:04
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > Za jednym razem?;)

    oczywiscie i nie musialem sie juz martwic, ze nalicza mi jakas oplate,
    raz tylko zapomnialem i wykonalem transakcje 26 dnia miesiaca...rozliczyli
    je
    dopiero 1. nastepnego miesiaca i pobrali (slusznie) ww oplate

    pozdr.

  • 9. Data: 2006-06-09 16:54:28
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > bank musi rozliczyc min. 4 transakcje kartowe w
    nie 4 tylko 2

    Darek