  • 1. Data: 2004-09-25 20:33:01
    Temat: BPH - przelew z KK zamiast ROR
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    Mam pytanie czy bank ma prawo przelać pieniądze z KK zamiast z ROR, na
    którym zabrakło środków?

    --
    Pozdrawiam!
    Tomek

  • 2. Data: 2004-09-25 21:07:01
    Temat: Re: BPH - przelew z KK zamiast ROR
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 22:33:01 +0200,
    osoba podpisana: Tomek <D...@s...pl>
    napisała:
    > Mam pytanie czy bank ma prawo przelać pieniądze z KK zamiast z ROR, na
    > którym zabrakło środków?

    Co to znaczy "ma prawo" ? Moze coś więcej ?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    GNU is Not Unix

  • 3. Data: 2004-09-25 21:39:50
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > Co to znaczy "ma prawo" ? Moze coś więcej ?

    Zleciłem przelew przez internet. Nie zauważyłem, że brakuje mi 2zł.
    Ale "Został przyjęty do realizacji", więc przelałem od brata (BPH)
    brakującą kwotę. Następnego dnia patrzę pieniądze na koncie i w historii
    brak przelewu, więc zrobiłem jeszcze raz...

    Po kilku dniach patrzę na stan KK, a tam brakuje mi 200zł, patrzę w
    zestawienie operacji, a tam mój przelew, który zleciłem z RORu...

    W banku powiedzieli mi, że musiałem sam wybrać, że to ma iść z KK, a ja
    wiem, że tak nie było...

    Co mam zrobić?

  • 4. Data: 2004-09-25 22:04:56
    Od: " JaKI" <j...@N...gazeta.pl>

    Tomek <D...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > zestawienie operacji, a tam mój przelew, który zleciłem z RORu...
    >
    > W banku powiedzieli mi, że musiałem sam wybrać, że to ma iść z KK, a ja

    No głupio byłoby gdyby BPH przyjął do zrealizowania przelew nie mając środków
    na jego wykonanie. Może faktycznie zleciłes go z KK.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-09-26 08:17:17
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > No głupio byłoby gdyby BPH przyjął do zrealizowania przelew nie mając
    środków
    > na jego wykonanie. Może faktycznie zleciłes go z KK.

    Nie, bo robiłem je ok. 23 i jak wpisywałem przelew to widziałem, ze mi
    zabraknie kasy...

  • 6. Data: 2004-09-26 10:15:07
    Od: jo44 <jo44@to_precz.go2.pl>

    On Sun, 26 Sep 2004 10:17:17 +0200, Tomek <D...@s...pl> wrote:

    > Nie, bo robiłem je ok. 23 i jak wpisywałem przelew to widziałem, ze mi
    > zabraknie kasy...

    Trzeba było spac, a nie klepac przelewy przez sen...

  • 7. Data: 2004-09-26 10:19:21
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    >Zleciłem przelew przez internet. Nie zauważyłem, że brakuje mi 2zł.
    .
    .
    > Nie, bo robiłem je ok. 23 i jak wpisywałem przelew to widziałem, ze mi
    > zabraknie kasy...

    Tomku zdecyduj się

    pozd
    Adam

  • 8. Data: 2004-09-26 20:51:52
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > Tomku zdecyduj się

    Nie zauważyłem jak brałem się za przelewy, ale jak robiłem przelew to już
    widziałem, że brakuje (jest takie okienko) i dlatego zrobiłem przelew od
    brata...