    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - moi ulubieńcy
    Date: Thu, 08 Mar 2007 12:06:07 +0100

    Quental wrote:
    > Zrobiłem sobie, przy pomocy pani na
    > infolinii, przekazanie środków z kk na rachunek podstawowy, zapłaciłem
    > od tego prowizję, ale tak się złożyło, że została mi nadpłata na
    > rachunku kk w wysokości 1,77 PLN. Ponieważ w tym czasie byłem
    > zagranicą, wyciągi z kk przychodziły do PL, a ja z kk nie korzystałem,
    > uznałem że wszystko jest załatwione.

    BPHa tak ma. Jak likwidowałem kk to Pani mi powiedziała, że jeszcze
    przez 3 m-c będą przychodzić rachunki na 0zł (w razie jakby się pojawiła
    jakaś transakcja z antarktydy) a jakby przychodziły dłużej to proszę
    przyjść i powiedzieć to pani je usunie. Spytałem czy nie może sobie pani
    zrobić adnotacji, że za 3 m-c musi to pani sprawdzić i usunąć
    ewnetualnie - pani dobrze tak zrobię. Po jakimś rok będą w pobliżu banku
    wchodzę i mówię pani (już była inna) że przychodzą do mnie rachunki za
    kk na 0zł, której już dawno nie mam. Pani powiedziała, że już sprawdza i
    usunie. Z tego co się orientuje chyba dalej przychodzą ale jakoś
    rzadziej - może zaczęli wystawiać kwartalnie ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski