  • 1. Data: 2003-06-11 09:52:18
    Temat: BPH-PBK
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Skusiłem się na promocję w BPH-PBK, ale już się rozczarowałem bo:
    - otwarcie rachunku 45 min + kolejka;
    - umowa na kanał internetowy 30 min + stanie w kolejce;
    - opłata 2zł. jeśli się nie dokona iluś transakcji bezgotówkowych,
    absurd bo po to są KK.

  • 2. Data: 2003-06-11 10:47:10
    Temat: Re: BPH-PBK
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):

    > Skusiłem się na promocję w BPH-PBK, ale już się rozczarowałem bo:
    > - otwarcie rachunku 45 min + kolejka;
    wroclaw, ruska - brak kolejki w poniedzialek

    > - umowa na kanał internetowy 30 min + stanie w kolejce;
    j.w.

    > - opłata 2zł. jeśli się nie dokona iluś transakcji bezgotówkowych,
    wez kk, jest za darmo w pierwszym roku
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2003-06-11 10:57:40
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > wez kk, jest za darmo w pierwszym roku
    (sam sobie odpowiem ;) bo toip doczytalem)
    mozesz tez zalozyc srebrny lub zloty sezam tam jest bez oplat

  • 4. Data: 2003-06-11 11:33:28
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > - umowa na kanał internetowy 30 min + stanie w kolejce;
    > - opłata 2zł. jeśli się nie dokona iluś transakcji bezgotówkowych,

    nie absurd : po to sa promocje

  • 5. Data: 2003-06-11 11:37:00
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > (sam sobie odpowiem ;) bo toip doczytalem)
    > mozesz tez zalozyc srebrny lub zloty sezam tam jest bez oplat
    > --
    > roberts
    > c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

    tylko oplata za prowadzenie rachunku odpowiednio wyzsza :(
    a oplata 2 zl za bezpieczenstwo tez jest w tych pakietach

  • 6. Data: 2003-06-11 12:24:34
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > wez kk, jest za darmo w pierwszym roku

    Ale po co jak mam KK MC z PKO BP SA i AmEx z Mille

  • 7. Data: 2003-06-11 13:26:40
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    PiotR napisał(a):

    > tylko oplata za prowadzenie rachunku odpowiednio wyzsza :(
    w promocji gratis jest nawet zloty sezam :)

    > a oplata 2 zl za bezpieczenstwo tez jest w tych pakietach
    rzeczywiscie, poplataly mi sie rubryczki w pdf'ie

  • 8. Data: 2003-06-12 05:57:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > Ale po co jak mam KK MC z PKO BP SA i AmEx z Mille

    Żeby miec?? Podobno jak się na innych KK spłaca wszystko do czysta to
    można dostac tę z BPH z takim samym limitem bez rezygnacji ze
    starych:-)) Dzisiaj idę testować...

    Na rok za darmo.
    Co daje złoty Sezam w porównaniu ze srebrnym? Bo może się skuszę. W TOip
    Jakiegoś Dinersa widziałem...

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2003-06-12 06:52:45
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Tomasz Staszewski <t...@p...fm> oznajmil(a):
    bezgotówkowych,
    opłata 2 zł za miesiąc jest do karzdej karty VISA ELECTRON albo
    MAESTRO, chyba że wykona sie 4 (do kończ czerwca 2) tranzakcje
    bezgotówkowe TYMI KARTAMI
    > Żeby miec?? Podobno jak się na innych KK spłaca wszystko do
    czysta to
    > można dostac tę z BPH z takim samym limitem bez rezygnacji ze
    > starych:-)) Dzisiaj idę testować...
    zależy od oddziału :)))))
    > Na rok za darmo.
    > Co daje złoty Sezam w porównaniu ze srebrnym? Bo może się
    skuszę. W
    > TOip Jakiegoś Dinersa widziałem...
    i tylko tam go zobaczysz... pozostałość po fuzji... nie wydają
    już...

    G.

  • 10. Data: 2003-06-12 08:32:58
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Gello" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłata 2 zł za miesiąc jest do karzdej karty VISA ELECTRON albo
    > MAESTRO, chyba że wykona sie 4 (do kończ czerwca 2) tranzakcje

    w top http://www.bphpbk.pl/pub/taryfa_kl_ind_05.pdf jest informacja: ze nie
    pobiera sie oplaty 2 zl jesli dokona sie 4 operacji ___bezgotowkowych__ w
    poprzednim miesiacu ! skad wiec ta informacja o koncu czerwca itp ?