  • 11. Data: 2005-07-18 15:26:47
    Temat: Re: [BPH] Czy możecie zalogować się do Sez@mu ?
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Czyli zbiór klientów banku został ogranicznony do grona posiadaczy
    > telefonów mobilnych ?

    Błędny wniosek.
    Cytat z www
    "Wprowadzenie Kodu SMS dotyczy wyłącznie autoryzacji dyspozycji kluczem
    zapisanym w repozytorium Banku".

    pozd
    Adam

  • 12. Data: 2005-07-18 15:26:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam S. napisał(a):

    > Błędny wniosek.
    > Cytat z www
    > "Wprowadzenie Kodu SMS dotyczy wyłącznie autoryzacji dyspozycji kluczem
    > zapisanym w repozytorium Banku".

    Czyli jeżeli masz klucz u siebie - nie ma konieczności autoryzowania
    kodami SMSowymi?

    Nie powiem, zaimponowało mi to...

  • 13. Data: 2005-07-18 18:36:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "K.K." <e...@d...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Podobnie, ale mogę się zalogować. Ilość pól hasła jest ograniczona do
    9 i
    > nie jest zgodna z długością hasła. Hasło mam dłuższe.

    To nic. Ale on wyświetla tylk do tego meijsca, do którego żąda hasła.

    > Po zalogowaniu się żadają podania numeru komórki.

    Ciekawe czemu sobie z profilu nie pobrali.

  • 14. Data: 2005-07-18 18:54:58
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Czyli jeżeli masz klucz u siebie - nie ma konieczności autoryzowania
    > kodami SMSowymi?

    Zgadza się.

    pozd
    Adam

  • 15. Data: 2005-07-18 20:47:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 18 Jul 2005 17:26:57 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Czyli jeżeli masz klucz u siebie - nie ma konieczności autoryzowania
    >kodami SMSowymi?
    >
    >Nie powiem, zaimponowało mi to...

    A BPHowi zapewne zaimponowalo to, jak zlodzieje dzwigneli milion
    zlotych z kont ich klientow, co bylo bezposrednia przyczyna prac nad
    zwiekszeniem bezpieczenstwa :))) Ciekawi mnie tylko, czy oddali kase
    wszystkim klientom, czy tylko tym waznym :)

    G.

  • 16. Data: 2005-07-19 08:54:40
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@o...na.liste>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    <...>
    > Ciekawe czemu sobie z profilu nie pobrali.

    Musisz podpisać kluczem. Chcą mieć podkładkę i słusznie.

    Mnie bardziej dziwi fakt że wyświetla się ta prośba wszystkim,
    również tym, którzy klucz przechowują u siebie.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 17. Data: 2005-07-19 12:42:10
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@o...na.liste> napisał w wiadomości

    > Mnie bardziej dziwi fakt że wyświetla się ta prośba wszystkim,
    > również tym, którzy klucz przechowują u siebie.

    Podejrzewam, ze biora pod uwage mozliwosc posiadania w przysylosci dwoch
    kluczy.