  • 11. Data: 2007-04-26 09:15:12
    Temat: Re: BP parterclub + premiumclub
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > sprawdzilem ostatnia ksiazke jaka kupilem:
    > Merlin 23,75 zl (bez znizki)
    > Empik 23,99 zl

    To jakiś inny gust mamy ;) Ja ostatnio kupowałem dużo książek i zawsze
    sprawdzam 3 opcje Empik, Merlin i Allegro. Na 10 moich ostatnich
    zakupów, albo lepiej Empik zawsze wychodził taniej.

    > i w Empiku gratis wysylka dopiero od 100zl

    Odbiór w oddziale za friko, tylko wiadomo, że nie wszędzie jest oddział.

    > a Empik byl dla mnie zawsze b.drogi (...)

    Dla mnie tak samo, ale tak jak napisałem moich ostatnich kilkanaście
    zakupów fakt, że tylko książki i komiksy, było w Empiku. Na przykład
    ostatnio mi wpadła bardzo fajna książka "Szamańskie safari":
    Merlin 23,00
    Empik 22,49

  • 12. Data: 2007-04-26 09:53:53
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zakupów, albo lepiej Empik zawsze wychodził taniej.

    > Odbiór w oddziale za friko, tylko wiadomo, że nie wszędzie jest oddział.

    w Merlinie tez mozna ksiazki odebrac, ale czasem zamawiam tylko jedna
    pozycje (>50zl) i kurs do sklepu to czysta strata kasy i czasu, a kurier mi
    to gratis przyniesie ;-))

    jak widac roznica w cenie ksiazek to grosze...natomiast plyty (oczywiscie
    nowe) czesto mozna kupic sporo taniej na allegro,
    ostatnio z wysylka zaplacilem 35zl (allegro), a w merlinie 46,50zl!
    (sprawdzilem tez w empiku - ok. 44zl)

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-04-26 12:45:54
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Ale trudniej ją dostać.
    > KJ

    Dochód min.800zł wobec 2500zł w Citi-BP. Na pewno trudniej dostac?

  • 14. Data: 2007-04-26 12:52:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał(a):

    > zamiana

    > Dochód min.800zł wobec 2500zł w Citi-BP. Na pewno trudniej dostac?

    karty silver mozna dostac w Citi przy zarobkach min. 1500zl netto, poza tym
    nie ma wiekszego problemu, aby dostac taka karte deklarujac (brak
    zaswiadczenia) nawet nizszy dochod...

    Citi jest dosc elastyczny ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 15. Data: 2007-04-26 13:34:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 14:45:54 +0200,
    osoba podpisana: Szymon <vivacity@wytnij_epf.pl>
    napisała:
    > zamiana

    > Dochód min.800zł wobec 2500zł w Citi-BP. Na pewno trudniej dostac?
    Jakby to ująć. BZWBK nie chciał wogóle ze mną rozmawiać bez
    zaświadczenia, podczas gdy CIti zadowolił się moim oświadczeniem na
    wniosku.
    Teraz jaśniej ?
    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 16. Data: 2007-04-26 19:28:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 26 Apr 2007 14:45:54 +0200, Szymon wrote:

    > zamiana

    > Dochód min.800zł wobec 2500zł w Citi-BP. Na pewno trudniej dostac?

    Jakieś dwa lata temu BZ WBK bez podania przyczyny odmówił mi wydania karty,
    natomiast w Citi kartę dostałem bez żadnego problemu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2007-04-27 05:43:27
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > Jakby to ująć. BZWBK nie chciał wogóle ze mną rozmawiać bez
    > zaświadczenia, podczas gdy CIti zadowolił się moim oświadczeniem na

    A ja mam Allekarte bez zaswiadczen.

  • 18. Data: 2007-04-27 06:04:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ja mam Allekarte bez zaswiadczen.

    a mnie nie dali, bo...mam za duze limity na kartach ;-)
    chociaz specjalnie w tym celu zrezygnowalem z kk Money.pl

    nie udalo sie wziac karty za karte w tym samym banku

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 19. Data: 2007-04-27 10:17:03
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f0s2hr$uan$5@news.onet.pl, *Jan Strybyszewski* wrote:

    > A ja mam Allekarte bez zaswiadczen.

    Ale na pewno masz Allekarte *kredytowa* a nie zwykla?

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."