    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BNP promo - dlaczego nie działa?
    Date: Sun, 16 Jun 2019 11:31:21 +0200

    > No to żeś im zonka zadał.
    > Czasem pliterki w imieniu/nazwisku potrafią francuzów załatwić - ja nie mam ;>
    > Spróbuj z tego linku:
    > https://login.bnpparibas.pl/login/Redirect?SAMLReque
    st=fZBNT8MwDED%2FSpX72mR0iFptpQouk%2BDCEPc0dbZKbRJiB
    %2B3nEzYhDQ7c%2FPGeLbslvS4BhsQn94ofCYmL87o4gkujEyk68
    JpmAqdXJGADh%2BHlGbalhBA9e%2BMXcaP8b2gijDx7J4r9Uyesn
    bSpjZHjZJuHccwhqrq5k9udbZRtRPGOkTLeiWxnhyjh3hFrx7kkV
    bOR9xu1e1MSagVKiWL42fDoHaUV4wHj52yyNeG5E3nIwBznMTFei
    dkd%2FyJ9%2B30JXLbF%2FsQcoKrCoh1yOboQdPY1lWFpq1vwmv1
    %2BZv8F
    > kliknij w zakładkę "nowy użytkownik" i w link "przez internet" (od razu pierwszy od
    góry) - u mnie formularz rejestracji się pojawia.
    > Jak nie działa to wyczyść cache lub zmień przegladarkę - u mnie działa w
    firefox/android.

    pojawia mi się aktywuj konto, następnie przenosi na stronę:
    https://www.ikonto.pl/Activation.aspx?id=

    i komunikat:

    Połączenie nie jest prywatne
    Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony
    www.ikonto.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych).
    Więcej informacji
    NET::ERR_CERT_SYMANTEC_LEGACY

    nie działa ani FF ani chrome ani iOS ani android...nic ;-/

    juro będę męczył infolinię

    --
    pozdrawiam
    RobertS