  • 21. Data: 2013-11-13 10:28:18
    Temat: Re: BITCOIN - przekręt?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wromek" napisał w wiadomości grup

    > A możesz podac przykłady dedykowanych maszyn, na których opłaca się to
    > generować?
    > Oczywiście takich, na które nie trzeba czekać rok albo pół po wpłaceniu
    > przedpłaty i która w momencie jej otrzymania ma szanse się zwrócić w max.
    > pół roku?

    No tak, mogę. Przecież sporo tego jest na allegro czy na forach do sprzedaży
    powystawiane.

    W max pół roku zwróci się przy założeniu pracy na kradzionym prądzie.

  • 22. Data: 2013-11-13 11:10:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości

    >No tak, mogę. Przecież sporo tego jest na allegro czy na forach do
    >sprzedaży powystawiane.
    >W max pół roku zwróci się przy założeniu pracy na kradzionym prądzie.

    No wiecie - przeciez to musi nieoplacalne byc, bo co to za pieniadz,
    ktorego kazdy moze sobie w dowolnej ilosci wyprodukowac :-)

    Ale nie moge sie doczytac, jak oni sie zabezpieczyli przed kopiowaniem
    ?
    Wygenerowalem plik, co szkodzi go sprzedac dwom roznym osobom ?

    No i te znikajace gieldy ... wlasciciele srodkow nie moga uniewaznic
    przekazanych im jednostek i odtworzyc swoje z backupu ?

    J.

  • 23. Data: 2013-11-13 11:26:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No wiecie - przeciez to musi nieoplacalne byc, bo co to za pieniadz,
    > ktorego kazdy moze sobie w dowolnej ilosci wyprodukowac :-)

    Ale tu właśnie bardzo trudno jest tego wyprodukować więcej niż ma być. Co do
    zasady miało to w ogóle być niemożliwe. A ma być tego z góry określona
    ilość. Reszty ma dokonac deflacja.

    > Ale nie moge sie doczytac, jak oni sie zabezpieczyli przed kopiowaniem ?
    > Wygenerowalem plik, co szkodzi go sprzedac dwom roznym osobom ?

    A czytałeś cokolwiek na ten temat? Bo zabezpieczyli się bardzo fajnie.

    > No i te znikajace gieldy ... wlasciciele srodkow nie moga uniewaznic
    > przekazanych im jednostek i odtworzyc swoje z backupu ?

    No i to jest podstawowy kłopot z tym BTC: oszuści i nieudacznicy. I nie ma
    ratunku, bo tu reklamacji przelewu nie ma gdzie złożyć. :)

  • 24. Data: 2013-11-13 12:22:50
    Temat: Re: BITCOIN - przekr?t?
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.11.2013 11:10, J.F pisze:
    > Ale nie moge sie doczytac, jak oni sie zabezpieczyli przed kopiowaniem ?
    > Wygenerowalem plik, co szkodzi go sprzedac dwom roznym osobom ?

    W dużym uproszczeniu - przekazanie komuś BTC oznacza zapisanie u wielu
    innych użytkowników BTC w ich rejestrach informacji o tym że taki a taki
    BTC przeszedł z konta A na konto B.

    > No i te znikajace gieldy ... wlasciciele srodkow nie moga uniewaznic
    > przekazanych im jednostek i odtworzyc swoje z backupu ?

    Nie, bo to nic nie da. Cała sieć wie że BTC jest już na koncie B i to że
    ty odbackupujesz swoje rejestry kiedy jest jeszcze na koncie A, nic nie
    da, bo po prostu twoje rejestry będą w konflikcie z rejestrami
    wszystkich innych. Tak w bardzo dużym uproszczeniu.

    p. m.

  • 25. Data: 2013-11-13 13:54:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup

    >W dużym uproszczeniu - przekazanie komuś BTC oznacza zapisanie u
    >wielu innych użytkowników BTC w ich rejestrach informacji o tym że
    >taki a taki BTC przeszedł z konta A na konto B.

    U wielu, ale nie u wszystkich ?
    A tych jednostek w obiegu przybywa, duzo ich juz jest - jaka szansa
    ze siec zapomni, jesli nie bedzie w obiegu ?

    J.

  • 26. Data: 2013-11-13 14:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale nie moge sie doczytac, jak oni sie zabezpieczyli przed kopiowaniem

    W duzym skrócie: nie da sie.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 27. Data: 2013-11-13 14:04:55
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.11.2013 13:54, J.F pisze:

    > U wielu, ale nie u wszystkich ?
    > A tych jednostek w obiegu przybywa, duzo ich juz jest - jaka szansa ze
    > siec zapomni, jesli nie bedzie w obiegu ?

    Jeżeli dobrze pamiętam, to wymóg uznania transakcji jest taki żeby 20%
    nodów miała ją w swoich rejestrach. Więc z definicji sieć nie może
    zapomnieć.

    p. m.

  • 28. Data: 2013-11-13 14:26:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-13 11:26, MarekZ pisze:

    > A czytałeś cokolwiek na ten temat? Bo zabezpieczyli się bardzo fajnie.

    Kto to są ci "oni"? Kto trzyma w garści ten system?

    --
    MN

  • 29. Data: 2013-11-13 14:29:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-13 10:16, wromek pisze:

    > Wiesz, że dzwoni ale nie wiesz, w którym kościele. Żeby zabierać znaczący
    > głos w dyskusji nie wystarczy obejrzeć jednego wykresu opłacalności
    > wydobycia.
    > Trzeba to jeszcze odnieść do różnych maszyn generujących BTC. Poczytaj
    > jeszcze i wtedy zabierz głos.

    A Ty po co zabrałeś głos? Nie wniosłeś kompletnie nic. No, może poza
    pozą, która sugeruje "jestem znawcą tematu, ale inni nie są godni by pić
    ze studni mojej wiedzy".

    --
    MN

  • 30. Data: 2013-11-13 14:30:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-12 20:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Bo opłacało sie 3 lata temu.
    > A teraz... masz po prostu kolejny sposób na zapłacenie komus za usługe czy
    > towar na drugim koncu swiata, dodatkowo bez prowizji jaką np. narzuca
    > paypal.

    Gdzie mogę wymienić bitcoiny na prawdziwe pieniądze i jakie są prowizje
    za to?

    --
    MN