  • Data: 2004-10-19 20:35:45
    Temat: Re: BIK a karty kredytowe.
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-19 22:07, Użytkownik Kamil Jonca napisał:
    > To że banki nie wysyłają mnie nie dziwi,

    Każde zapytanie kosztuje (banki płacą chyba 1EURO, SKOKI 4,5EURO),
    prawdopodobnie są też inne opłaty...

    > natomiast to, ze robią
    > zapytania, a później nie wpisują kredytu już bardziej...

    BZ-WBK kiedyś wszystko klepał ręcznie (przed fuzją, chociaż tam nadal
    jest straszny bałagan). Jeśli nie ma żadnych automatów kontrolujących
    wpisy, to nic dziwnego że przy takiej ilości produktów banki
    odpuszczają sobie "masówke" w BIK.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl