  • 1. Data: 2003-07-18 11:11:54
    Temat: BIK
    Od: "Marek" <n...@n...pl>

    Jezeli Bank zlozyl doniesienie o klopotach w realizacji kredytu
    choc sie z tym nie zgadzam
    i zlozyl to po wczesniejszej, dobrowolnej splacie kredytu,
    to co mozna zrobic zebuy nie wisiec w BIK?

    I czy Bank nie powinien o tym powiadomic delikwenta?

  • 2. Data: 2003-07-18 13:08:08
    Temat: Re: BIK
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Marek wrote:
    > Jezeli Bank zlozyl doniesienie o klopotach w realizacji kredytu
    > choc sie z tym nie zgadzam
    > i zlozyl to po wczesniejszej, dobrowolnej splacie kredytu,
    > to co mozna zrobic zebuy nie wisiec w BIK?

    Zwrócić się do banku, który Cię wpisał do BIK-u, bo to on jest
    w posiadaniu danych osobowych, a BIK jedynie jest swego
    rodzaju pośrednikiem pomiędzy bankami.

    > I czy Bank nie powinien o tym powiadomic delikwenta?

    Nie słyszałem jeszcze o przypadku, żeby bank powiadomił
    klienta o jakimkolwiek (pozytywnym czy negatywnym) wpisie
    do bazy BIK-u.

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 3. Data: 2003-07-18 21:53:57
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    . przemo . wrote:

    > Nie słyszałem jeszcze o przypadku, żeby bank powiadomił
    > klienta o jakimkolwiek (pozytywnym czy negatywnym) wpisie
    > do bazy BIK-u.

    Witam,

    bank po wyjasnieniu sprawy wysyla korekte do BIK'u.

    Pozdrawiam,