  • 1. Data: 2003-03-20 21:39:46
    Temat: BGŻ i kredyty
    Od: a...@p...fm

    Witam!
    W Bgż mam konto firmowe 100 tys miesięcznie wpływów z różnych firm.Zero
    kredytów na tym koncie jak i kart kredytowych.
    Mam również konto zwykłe integrum i tu 9,000 tys kredytu odnawialnego i złota
    karta z limitem 20,000 tys miesięcznie.Jest piękna oferta kredytu ZIMA na
    15,000 na rok,myśle złoże -bez problemu dostane,kaska sie przyda.Jest żyrant na
    12,000 tys dochodu netto na dwa miesiące.Mój pit roczny na 44,000 tys netto
    dochodu i dziś dostaje odmowną decyzje!Co Wy na to-zmienić ten bank czy co?
    Pozdrawiam
    adajan

  • 2. Data: 2003-03-21 05:43:58
    Temat: Re: BGŻ i kredyty
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > W Bgż mam konto firmowe 100 tys miesięcznie wpływów z różnych firm.Zero
    > kredytów na tym koncie jak i kart kredytowych.

    /bla, bla...stos liczb/

    > Pozdrawiam
    > adajan

    Zapomniales jeszcze dodac ze masz darmowe konto pocztowe na bezplatnym
    serwerze poczta.fm i wysylasz via niusy.onet.pl. Hehehhh.......

    Gruß
    RaFaL

  • 3. Data: 2003-03-21 08:05:50
    Od: a...@p...fm

    A co to ma do rzeczy???

  • 4. Data: 2003-03-21 09:04:24
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Zapomniales jeszcze dodac ze masz darmowe konto pocztowe na bezplatnym
    > serwerze poczta.fm i wysylasz via niusy.onet.pl. Hehehhh.......

    *************
    Jak nie masz co robić, to nie zaśmiecaj Swoimi pseudo-uwagami, zupełnie nie na
    temat, tej grupy. Człowiek ma problem i trzeba mu doradzic a nie ośmieszać. Ten
    stos liczb ma pokazać jak jest traktowany przez Bank.
    *************

    "Adajanie" proponuje jednak zmienić bank. Liczby, które przytoczyłeś świadczą
    moim zdaniem o tym, że decyzja powinna byc pozytywna. Pozdrowienia Tensor1

  • 5. Data: 2003-03-21 11:59:14
    Temat: Odp: BGŻ i kredyty
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

> [...]
    netto
    > dochodu i dziś dostaje odmowną decyzje!Co Wy na to-zmienić ten bank czy

    prawidłowo, bo Zima się skończyła, teraz jest wiosna,
    nie zauważyłeś?
    "4 PORY ROKU" - wiosna
    panie sierżancie

    http://www.bgz.pl/u235/navi/110030