eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ -co za...-przeczytajcie co się stało-c.d historii zaginionych pieniędzy › Re: BGZ -co za...-przeczytajcie co się stało-c.d historii zaginionych pieniędzy
    From: "chip" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZ -co za...-przeczytajcie co się stało-c.d historii zaginionych
    pieniędzy
    Date: Mon, 18 Feb 2002 07:50:26 +0100

    Pisalem o tym kilka postow wyzej....
    Konkretnie chodzilo o "zawieszone" srodki, powstale w wyniku awari
    bankomatow, czy braku lacznosci w poskach czy jak im tam:))
    W zeszla sobote byl problem z maestro..ponoc to maestro zawinilo. Probowalem
    ze 7 razy pobrac kase w roznych bankomatach ... nic...zero...
    W poniedzilalek sprawdza saldo,bo mam do wydania troche kasy...i co widdze,
    nagle brak ok 400 zl! Nie, mysle sobie, niemozliwe bym od piatku
    (sprawdzalem stan) wybral 400! moze ok 20 w sklepie ale nie 400!!!! Dzwonie
    do banku a tam "blondi" mowi, ze awaria, ze :zawieszone", ze musze do
    odzialu, i reklamacje skladac i, ze po reklamacji srodki sie
    "odwiesza"...hmm. i tak mi na mysl przeszlo...a co ze srodkami
    "zawieszonymi" np. 30 zl, czy 50 zl, moze 12 zl...wszak przy ruchu na koncie
    nie jestesmy w stanie sprawdzac, czy sie zgadza, zwlaszcza, ze historia
    pokazuje sie po zaksiegowaniu operacji, a to moze byc i ze tydzien jak nie
    dluzej, czy naprawde ktos z was pamieta czy wydal 12 zl 7 dni temu w
    sklepie? Nie raz zastanawialem sie dlaczego mam tyle a nie tyle srodkow, ale
    zawsze wina obarczalem siebie, za brak pamieci, czasem mialem wrazenie, ze
    ktos "podpiol" sie do mojego konta:)) Teraz zaczynam podejrzewac, ze te
    "zawieszone" w przypadku braku reklamacji po prostu przechodza na
    bank...Nauczylem sie tez, gromadzic wszelkie swistki i rachunki, nawet te
    nieudane, sprawdzam codziennie stan konta, zajmuje mi to sporo czasu, juz
    wycofuje srodki i splacam kredyt, po splacie rezygnuje z banku, w zasadzie
    to juz tylko kredyt tam zostal:) Wole juz kurna na poczcie zaplacic 3 zl za
    przelew postac 5 minut i byc spokojnym niz trzymac w kozystac z super-hiper
    nowoczesnego banku, bo w banku pieniadze sa nie pewne, i kosztuja za duzo,
    nie tylko prowizje ale rowniez za duzo czasu. A najlepszym bankiem jest
    ...slkarpeta o czym sie przekonalem na wlasnej skorze!
    Dzis jade sie awanturowac o te srodki "zawieszone" zarzadam loga operacji z
    karty w przeciagu 3 miesiecy...poswiece na to kupe czasu i moze kaza
    zaplacic za ten wydruk, ale jak "bumcykcyk" zrobie to i jak znajde wczesniej
    niz miesiac zawieszone a nie odblokowane to prokurator! Za zlodziejstwo. W