  • 61. Data: 2011-12-03 18:53:13
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-12-03 15:40, TZ pisze:

    > Za to: 'Odsetki naliczone na dzień bieżący: 0,00 PLN' ;)

    U mnie to też się prawie naprawiło: zamiast 0,00 pojawiła się liczba -
    ale widzi mi się że źle obliczona, sprawdźcie...

    --
    notveryoldman

  • 62. Data: 2011-12-03 20:46:21
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Notveryoldmanie!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 19:53:13, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    notveryoldman n...@g...pl,

    > U mnie to też się prawie naprawiło: zamiast 0,00 pojawiła się liczba -
    > ale widzi mi się że źle obliczona, sprawdźcie...

    U mnie nadal 0,00 PLN ale uwaga... ;-)
    Dziś naliczyli odsetki 2 razy :)). Pierwszy raz ok. 15:30 i jak teraz patrzę
    znowu przybyło.
    Ale chyba te 'drugie' już na niedzielę dali by mieć spokój ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Jagna całe życie robiła na pierzynę. -

  • 63. Data: 2011-12-05 16:48:26
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Informacje o godzinach wykonywania przelewów dostępne na stronie pod linkiem
    http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

    pozdrawiam
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 64. Data: 2011-12-05 16:51:54
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>

  • 65. Data: 2011-12-05 18:17:37
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-05 17:48, Anna Kozłowska pisze:
    > Witam,
    >
    > Informacje o godzinach wykonywania przelewów dostępne na stronie pod linkiem
    > http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

    Szanowna Pani!
    Informacje, które tam podajecie po prosu są nieprawdziwe!

    - - -
    Kiedy realizowane są sesje księgowania przelewów?

    Wychodzące sesje ELIXIR są realizowane o godzinach 8:00, 12:00 i
    14:30. Natomiast sesje przychodzące realizowane są w godzinach 12:00,
    16:00 i 18:00.
    - - -

    Dzisiaj o 13:30 nie miałem zaksięgowanego przelewu wysłanego z EB
    pierwszą sesją.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 66. Data: 2011-12-05 18:27:00
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Informacje o godzinach wykonywania przelewów dostępne na stronie pod linkiem
> [...]

    Bzdury, bzdury, bzdury.
    Jak się ma do rzeczywistości, informacja o księgowaniu przychodzących?
    Nijak.
    Księgowanie przychodzących około 16,30, co uniemozliwiło zakładanie lokat.

    BGŻ Optima. "Działamy tylko Wieczorową Porą"

  • 67. Data: 2011-12-05 21:07:57
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Pani raczy żartować - w systemie transakcyjnym przy formatce zlecenia
    przelewu znajduje się informacja:

    *Przelewy między Twoimi Rachunkami w BGŻOptima są realizowane w czasie
    rzeczywistym.*

    Co raz wieczorem mi bez problemu zadziało, przelew między MOIMI
    rachunkami w optimie zadziałały od razu. W piątek tak się nie stało.

  • 68. Data: 2011-12-05 21:12:30
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Z Panią Anną Kozłowską czuję się jak na mCzacie... CTRL+C, CTRL+V bez
    względu czego dotyczy wypowiedź do której się odnosi.

    Skoro między 18:00 i 19:00 na pewno nie było środków, a pojawiły się po
    19:00 to znaczy że był to cud? Bo takiej sesji nie widzę na wskazanej
    stronie.

    ... a wystarczyło napisać, że w piątek były problemy techniczne, albo
    może lepiej nic nie pisać?

  • 69. Data: 2011-12-05 21:36:29
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Szanowna Pani!
    > Informacje, które tam podajecie po prosu są nieprawdziwe!

    Ciekawi mnie czy Pani Anna Kozłowska to postać realna czy wirtualna.
    Może ktoś jeszcze to pamięta, jakiś czas temu chyba dziennikarze TVN Uwaga
    wykryli że osoba podpisująca się pod ulotkami pewnej instytucji to tylko
    pseudonim określający grupę osób zajmujących się promocją.

  • 70. Data: 2011-12-06 16:55:02
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-12-05 19:17, sqlwiel pisze:
> [...]
    > 18:00.
    > - - -
    >
    > Dzisiaj o 13:30 nie miałem zaksięgowanego przelewu wysłanego z EB

    Przecież nikt nie napisał, że o 12tej jest księgowana 1sza sesja. A może
    3cia?

    --
    Raf