  • Data: 2013-03-02 17:05:09
    Temat: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 16:35, Krystek pisze:

    > No niby tak. Mnie by się nie chciało dla przysłowiowych 5 groszy
    > przenosić do innego banku, a wiemy że wiele osób z pbb tak robi. Tak,
    > czy siak, żeby wiedzieć że inny bank ma lepsza ofertę to musisz śledzić
    > co się dzieje w bankowych ofertach. Tak samo i z wprowadzaniem opłat.
    > Sam polikwidowałem te, z których już nie będę więcej korzystał oraz
    > takie, za które wprowadzono opłaty. Jednak w wielu przypadkach
    > likwidowanie tych usług czy rachunków było zdecydowanie bardziej
    > czasochłonne, niż ich zakładanie. No, ale masz rację. Co kto lubi.

    A, i żeby uściślić: to mnie śmieszył nie sam fakt chęci likwidacji
    rachunku, co uzasadnienie: w imię zasad. Tego się to tyczyło. Jakby
    wprowadzili opłaty to bym zrozumiał. Rachunek nieużywany, ale nie
    wiadomo kiedy może się przydać. Mnie by się nie chciało, chociaż fakt:
    likwidacja to jedynie wysłanie wiadomości z ich systemu.

    Zresztą, ileż to razy ludzie wieszali psy na jakimś banku, likwidowali
    rachunki a później skruszeni wracali, skuszeni ofertą. W takim mBanku to
    bym musiał chyba z 5 razy zamykać i otwierać, bo tyle w nim było
    rewolucyjnych zmian na przestrzeni ostatnich lat. No, ale wolny wybór.
    Widać niektórzy potrzebują takiego sportu jak skubanie wiśni, czy
    hodowanie świń :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/