    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGIODO dziala :)
    Date: Wed, 17 Apr 2002 11:36:44 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Wiesz ja kiedyś dostałam maila od razu z taka formułką na samym końcu -
    > żebym się nie burzyła ... Nie przytoczę dokładnie treści, ani art. na
    który
    > się powolywano, ale wynikało z tego że dane z internetu nie są utajnione -
    > można je sobie wykorzsystywać ... :-((( I nie tyczylo sie to bynajmniej
    > firm - tylko osób prywatnych. Szkoda że wywałiłam tego maila ....

    Wszyscy takie praktycznie formulki wwalaja.
    Ustawa okresla zasady postepowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz
    prawa osob fizycznych, ktorych dane osobnowe sa lub moga byc przetwarzane w
    zbiorach danych. Stosownie do trescie art. 6 tej ustawy za dane osobowe
    uwaza sie wszelkie informacje dotyczace zidentyfikowanej lub mozliwej do
    zidentyfikowania osoby fizycznej.

    Pozniej bylo ze niby napisalem ,ze te adresy e--mail dotuycza firm (mniejsza
    z tym) dlategio nie moga podjac dzialan.
    Czyli jest bat na takich palantow...