  • Data: 2002-04-17 09:34:33
    Temat: Re: BGIODO dziala :)
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz ja kiedyś dostałam maila od razu z taka formułką na samym końcu -
    > żebym się nie burzyła ... Nie przytoczę dokładnie treści, ani art. na który
    > się powolywano, ale wynikało z tego że dane z internetu nie są utajnione - i
    > można je sobie wykorzsystywać ... :-((( I nie tyczylo sie to bynajmniej
    > firm - tylko osób prywatnych. Szkoda że wywałiłam tego maila ....

    Dz. U. Nr 22, poz. 271, 2000 r.
    Rodział 2, art 6.1, pkt. 3:
    "Posłużenie się wizjofonem, telefaksem, pocztą elektroniczą, automatycznym
    urządzeniem wywołującym i telefonem w celu złożenia propozycji zawarcia umowy
    może nastąpić wyłącznie za uprzednią zgodą konsumenta".

    "art. 25, ust. 2, pkt 2 Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz.
    883 z dnia 29 sierpnia 1997 r.". Brzmi on tak:
    2) dane przewidziane do zebrania są ogólnie dostępne,

    Zgodnie z "art. 25, ust. 2, pkt 1 Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr
    133, poz. 883 z dnia 29 sierpnia 1997 r." mam prawo do poprawiania swoich
    danych osobowych. Proszę więc oficjalnie i jednocześnie nakazuję usunięcie
    moich danych osobowych z waszej bazy danych. W przypadku dalszego ich
    przetwarzania poinformuję Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych :
    00-950 Warszawa (04822)827-88-10
    www.giodo.gov.pl, s...@g...gov.pl

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/