  • 11. Data: 2006-05-12 23:04:04
    Temat: Re: Aut. podwyższanie kredytu na karcie
    Od: Darek <n...@n...net>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:e41o4f$mmp$1@news.onet.pl...

    > Podobnie BPH. I chyba Rajfi tez nie. Mille podwyzsza.

    BPH podwyższa. To już się dowiedziałem od znajomej, która ma ich kartę.

    --
    -=Darek=-

  • 12. Data: 2006-05-12 23:11:14
    Od: Darek <n...@n...net>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Co w tym niebezpiecznego dla klienta? Zwlaszcza jesli bank autoryzuje
    > powyzej limitu tak czy owak?

    Autoryzuje, ale nie więcej niż ok. 20% ponad limit. A mi w przeciągu 3
    lat podwyższyli stopniowo limit o 200%. Czyli wielkość ewentualnej wtopy
    urosła mi dramatycznie.
    A ja nie POTRZEBUJĘ takiego limitu :)

    > Bo dla banku owszem - klient moze przestac byc wyplacalny, a bank
    > naraza sie na niemozliwosc sciagniecia kary za przekroczenie.

    Eee, no co Ty ? Masz ich za kompletnych frajerów ?
    Oni nie podwyższają losowo, a tylko wyselekcjonowanym klientom. Znając
    dokładnie wszystkie przepływy na moim koncie osobistym i karty są pewni,
    że ich kasa nawet przy wyższym limicie jest bezpieczna jak w.. banku ;)

    --
    -=Darek=-

  • 13. Data: 2006-05-12 23:35:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Piotr" <p...@c...cz> writes:

    > Hmm - w umowie jest zapis ze moga automatycznie? Podwyzszyc?!

    Nie sprawdzalem. Co za roznica, sprawdzam raczej rzeczy ktore moga mi
    zaszkodzic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2006-05-13 07:51:39
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Nie sprawdzalem. Co za roznica, sprawdzam raczej rzeczy ktore moga mi
    > zaszkodzic.

    wlasnie moze - np. biorac jakis kredyt mozna sie zdziwic ze nagle zdolnosc
    zniknela po pojawila sie karta z duzym limitem? a wypelnianie wniosku, itp
    gdzie nalezy podac limit karty? podaje sie ten co powinien byc, bank sobie
    sprawdza - wychodzi znacznie wiekszy i...?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 15. Data: 2006-05-13 08:20:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie, aneks jest zbedny.

    Albo aneks albo co najmniej pisemny wniosek klienta.
    Sami nie podwyzszaja, nie wprowadzaj ludzi w blad.

    --
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2006-05-13 08:24:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-13 01:04, osobnik Darek stwierdził, iż:
    > BPH podwyższa. To już się dowiedziałem od znajomej, która ma ich kartę.

    Jesteś pewien?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2006-05-13 09:04:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <n...@n...net> wrote in message

    > Autoryzuje, ale nie więcej niż ok. 20% ponad limit. A mi w przeciągu 3
    > lat podwyższyli stopniowo limit o 200%. Czyli wielkość ewentualnej wtopy
    > urosła mi dramatycznie.
    > A ja nie POTRZEBUJĘ takiego limitu :)

    Nie potrzebujesz? A to dziwne, bo ja slyszalem, ze automatyczne podwyzszenie
    ma miejscie gdy klient wykorzystuje systematycznie ponad 80% limitu...

    MK

  • 18. Data: 2006-05-13 09:44:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Darek <n...@n...net> writes:

    > Autoryzuje, ale nie więcej niż ok. 20% ponad limit.

    Tylko tyle? Mozna w ogole dostac odmowe zanim zastrzega karte?

    > Eee, no co Ty ? Masz ich za kompletnych frajerów ?
    > Oni nie podwyższają losowo, a tylko wyselekcjonowanym klientom.

    To tak w tych pismach pisza? Jasne ze nie losowo, ale bez przesady.

    > Znając
    > dokładnie wszystkie przepływy na moim koncie osobistym i karty są
    > pewni, że ich kasa nawet przy wyższym limicie jest bezpieczna jak
    > w.. banku ;)

    Chyba ze ktos sie na nich obrazi, sztucznie generowal obroty, albo
    po prostu stracil prace. Bo to raz ludzie dokladnie taki scenariusz
    opisywali?

    Ryzyko jest pewnie akceptowalne, ale istnieje.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2006-05-13 09:45:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Piotr" <p...@c...cz> writes:

> [...]
    > gdzie nalezy podac limit karty? podaje sie ten co powinien byc, bank sobie
    > sprawdza - wychodzi znacznie wiekszy i...?

    ... i nigdy nie mialem takiego problemu :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2006-05-13 09:49:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> writes:

    > Albo aneks albo co najmniej pisemny wniosek klienta.
    > Sami nie podwyzszaja, nie wprowadzaj ludzi w blad.

    [Millennium]

    Sam wprowadzasz ludzi w blad, nie ja. Mi podwyzszyli bez zadnego mojego
    wniosku, pisemnego ani innego, ani bez podpisywania czegokolwiek.
    --
    Krzysztof Halasa