  • 21. Data: 2010-01-11 23:04:27
    Temat: Re: Aquarius - czy można się zgłosić? :)
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 10-01-11 23:51, Krzysztof pisze:

    > Jezeli korzystasz tylko z jednego banku to nie wiesz co tracisz i co
    > jeszcze mozesz zyskac nowego ):
    > Czasami to tez jest sport w 'wyjadaniu wisienek' w kazdym banku.
    > Z oferta bankow jest tak jak z gazetka reklamowa z supermarketu, tylko
    > kilka produktow jest atrakcyjnych cenowo. Reszte klient ma kupic po
    > wysokiej cenie. Zmora bankow sa wlasnie tacy 'wyjadacze wisienek' a jest
    > ich raczej sporo na tej grupie dyskusyjnej.

    Milionów na tych wisienkach nie zarobisz. Myślę, że nawet na sześciopak
    browara nie zawsze się da wyskrobać. Zmorą banku raczej też nie
    będziesz, raczej kosztem bankowego pionu marketingu.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 22. Data: 2010-01-11 23:23:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 23:32:56 +0100, Cubus napisał(a):

    > No ale po co zmieniać? Skoro jest się tam od n lat i wszystko hula
    > zadowalająco? Dla sportu? Dla zabicia nudy?

    Wątek się tyczy zakładania nowego konta tudzież konwersji istniejącego.

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2010-01-11 23:32:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > dlaczego do bani? korzystam i bardzo sobie chwale ;-)
    > jeszze nie znalazlem lepszego konta!

    Do dupy jest ta oferta. Depozyty - nędza w stosunku choćby do Getin czy
    Eurobank. Karty kredytowe.... szkoda komentować. Oferta usługi maklerskiej
    wręcz żenująca w porównaniu choćby do BOŚ czy Aliora albo choćby
    samodzielnej oferty DI BRE. Preferencje kursowe dla walut - w zasadzie brak.
    A takich rzeczy bym oczekiwał w przypadku oferty o standardzie podwyższonym
    dla klientów przynajmniej teoretycznie bogatszych. A jakby Ci jeszcze 60 dni
    rozpatrywali reklamację na 50 zł, to byś sam powiedział, że to wszystko jest
    do niczego.

    Zalety oferty Multi są już wyobracane na wszystkie sposoby. Ale wartość
    dodana oferty AQ w stosunku do zwykłej jest gówniana. Chyba że ktoś się na
    wina nakręci... Kupa śmiechu i tyle.

  • 24. Data: 2010-01-12 10:24:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-11, xbartx <b...@h...net> wrote:

    [...]

    > Wątek się tyczy zakładania nowego konta tudzież konwersji istniejącego.

    Raczej konwersji, a wtedy również jest mniej kłopotów niż przy przenoszeniu
    rachunku głównego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2010-01-12 12:13:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 11:24:57 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Raczej konwersji, a wtedy również jest mniej kłopotów niż przy
    > przenoszeniu rachunku głównego.

    No ale w takim wypadku to lepiej zostać przy tym co jest i otworzyć
    dodatkowe konto w dbnet, tylko do wypłat, niż się wozić z symulowaniem
    tych 12k pln, no chyba że dla kogoś to żadne problem, kwestia wyboru.

    Xenocide

  • 26. Data: 2010-01-12 12:32:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-12, xbartx <b...@h...net> wrote:

    [...]

    > No ale w takim wypadku to lepiej zostać przy tym co jest i otworzyć
    > dodatkowe konto w dbnet, tylko do wypłat, niż się wozić z symulowaniem
    > tych 12k pln, no chyba że dla kogoś to żadne problem, kwestia wyboru.

    Myślę, że u właścicieli małych firm sytuacja z obrotem na poziomie 10-12k
    jest całkiem realna (bez jakiegoś kombinowania). Multibank w takiej sytuacji
    ma całkiem fajnie, bo do poziomu bodajże 50 (normalne konta) - 100k (AQ)
    decyzje kredytowe zapadają w oddziale i jakieś proste kredyty są do uzyskania
    często o wiele łatwiej niż w innych placówkach.

    Ja wspominam kartę kredytową - w Multi wniosek (wypełniony przez doradcę
    + mój podpis), w Polbanku chcieli bym doniósł dowody wpłat za 3 ostatnie
    rachunki telefoniczne, pit + przelew z US za ostatni rok itp.

    Nie wiem jak w dbNet wygląda to od tej strony. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2010-01-12 14:14:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 13:32:40 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

> [...]
    > konta) - 100k (AQ) decyzje kredytowe zapadają w oddziale i jakieś proste
    > kredyty są do uzyskania często o wiele łatwiej niż w innych placówkach.

    No przy działalności to już jest inna sprawa i praktycznie każdy szuka,
    aby mieć dobrze, tanio i wygodnie ;) Mnie raczej chodziło o zwykłe osoby
    fizyczne z tym dbnet.

    > Ja wspominam kartę kredytową - w Multi wniosek (wypełniony przez doradcę
    > + mój podpis), w Polbanku chcieli bym doniósł dowody wpłat za 3 ostatnie
    > rachunki telefoniczne, pit + przelew z US za ostatni rok itp.

    No w Polbanku tak jest i trzeba się z tym pogodzić. Ja ostatnio
    usłyszałem, że wstępny wniosek został przyjęty i mają przyjechać papiery,
    abym podpisał i wtedy będzie ostateczne rozpatrzenie w centrali. Papiery
    nie przychodzą, dzwonię a tu info - wniosek odrzucony hłe hłe. Tak u nich
    mniej więcej wszystko działa, łącznie z dostępem przez www. No ale
    polbank-era z cashback i przelicznikami to moimi zdaniem jedna z
    najlepszych kk aktualnie.

    Xenocide