  • Data: 2018-07-03 14:04:36
    Temat: Re: Apple Pay
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o to, że nie ma większego sensu używanie jednego urządzenia zarówno do
    zlecenia operacji, jak i do otrzymania SMSa ją potwierdzającego - zawracanie głowy.
    Ja oczywiście jako "inny" mam GP na tablecie z kartą SIM z aero2, a SMSy z banków
    przychodzą na telefon - ale w ponad 95% przypadków karta będzie dodawana do GP na tym
    samym telefonie, na który przyjdzie SMS. google i apple zdają sobie z tego sprawę,
    skoro same chcą wyszukiwać ten autoryzacyjny SMS. Jest po prostu niepotrzebny i tyle.
    Taką autoryzację powinno się robić np. w ST dostępnym przez przeglądarkę - coś w
    stylu rejestracji apki IKO czy dawniej w mBąku (bo teraz uprościli).