  • 1. Data: 2009-11-12 12:32:44
    Temat: Antybelka
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    http://tinyurl.com/yduxuax
    http://tinyurl.com/yd88dct

    Nie widzialem, zeby tu bylo. Jest realne zagrozenie, zeby Jan Vincent polozyl
    lape na antybelce?
    Odnosnie 2giego linka, kolo twierdzi "Podatnik sam powinien obliczyć łączną
    wartość odsetek uzyskanych od banku w trakcie roku podatkowego, wykazać taki
    dochód w zeznaniu rocznym i zapłacić podatek. Została do tego przewidziana
    specjalna rubryka 195-196 w formularzu zeznania podatkowego PIT-36." Czemu
    tylko pit 36, a co z pit 37?

    Z.

  • 2. Data: 2009-11-12 12:52:09
    Temat: Re: Antybelka
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:hdgva4$5kc$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > http://tinyurl.com/yduxuax
    > http://tinyurl.com/yd88dct
    >
    > Nie widzialem, zeby tu bylo. Jest realne zagrozenie, zeby Jan Vincent
    > polozyl
    > lape na antybelce?

    Było&Nie. Pan z White&Case, jak się okazało, nie za bardzo się orientował,
    czym jest podatek zryczałtowany:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Lokaty-antybelkowe-j
    ednak/opodatkowane-2043527.html

  • 3. Data: 2009-11-12 13:11:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
> [...]
    > specjalna rubryka 195-196 w formularzu zeznania podatkowego PIT-36." Czemu

    Po pierwsze dotyczy to prawie wszystkich, bo jak ktos ma np. 0.6zl odsetek
    na zwyklym ror to tez muszalby zliczac, paranoja. Musialaby istniec
    kompensacja tego podatku, bo jak wychodzi on ok 40% np dla odsetek 2.50zl,
    ale niestety nie ma takiej mozliwosci. Po kolejne, to podatek ten jest
    bezimmieny, banki przekazuja zbiorczo podatek, a jak by mieli sprawdzac
    wszystkich to potrzebna bylaby kolejna porcja urzednikow, co czyni to
    niewykonalnym. Nie ma sensu zajmowac sie tym, bo co chwila beda sie
    pokazywaly takie dziwne interpretacje, z pewnoscia napedzane przez banki,
    ktore takowych mozliwosci omijania belki nie wprowadzily. Przypomnijcie
    sobie slynne 'lewe' darowizny za Kolodki, jak sie to skonczylo to wiemy, kto
    odliczyl wtedy to dobrze zrobil, ale interpretacje wielu specow byly
    oczywiscie na niekorzysc podatnika. Jak chca cos zrobic to niech zniosa
    durne zaokraglanie i sprawa sama sie rozwiaze.

  • 4. Data: 2009-11-12 13:53:38
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
    > Witam
    >
    > http://tinyurl.com/yduxuax
    > http://tinyurl.com/yd88dct

    Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością
    obejrzenia url przed wejściem na strone ?

    witrak()

  • 5. Data: 2009-11-12 14:18:45
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością
    > obejrzenia url przed wejściem na strone ?

    http://biznes.interia.pl/wiadomosci/finanse-osobiste
    /news/bedzie-trzeba-oddac-zyski-z-jednodniowych-loka
    t,1392992

    http://209.85.135.132/search?q=cache:n7wphRtnd2gJ:ww
    w.oprocentowanielokat.pl/antybelkowe-lokaty-jednak-o
    podatkowane-191.html+White%26Case+lokaty+antybelkowe
    &cd=6&hl=pl&ct=clnk&client=opera

    --
    pozdr Z.

  • 6. Data: 2009-11-12 15:13:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-12 15:18, ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    w.oprocentowanielokat.pl/antybelkowe-lokaty-jednak-o
    podatkowane-191.html+White%26Case+lokaty+antybelkowe

    Dziękuję.

    A przy okazji - już był na liście link do artykułu z objaśnieniem -
    łącznie z opinią skarbówki - i oczywiście nie trzeba będzie płacić.

    witrak()

  • 7. Data: 2009-11-12 15:15:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdh45o$k3p$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością
    > obejrzenia url przed wejściem na strone ?
    >
    > witrak()

    Qrde,
    Jedni czepiaja sie tinylinkow. Inni znowu odwrotnie.
    I dogodz tu kazdemu.
    :-(
    TA

  • 8. Data: 2009-11-12 15:23:34
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    http://tiny.pl/help.php#b

  • 9. Data: 2009-11-12 18:02:08
    Od: robbi <r...@n...com>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > interpretacje wielu specow byly oczywiscie na niekorzysc podatnika. Jak
    > chca cos zrobic to niech zniosa durne zaokraglanie i sprawa sama sie

    Ja spotkałem się właśnie z taką opinią iż obecne "ekspertyzy" mają na
    celu zastraszenie i zniechecenie klientów antybelek do zakładania tych
    lokat. Analogia do "darowizn" Kolodki i atmosfery jaka on sam rozpętał
    jest bardzo mocna.

    --
    pzdr
    robbi

  • 10. Data: 2009-11-13 00:10:14
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    witrak() pisze:

    > Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością
    > obejrzenia url przed wejściem na strone ?

    U mnie działa:
    http://tinyurl.com/preview.php

    > witrak()

    Pozdrawiam, argothiel