  • 1. Data: 2013-02-02 20:08:35
    Temat: Amidala zimowo promocyjnie 50zł
    Od: Maruda <m...@n...com>

    z BZWBK, czyli max.
    Swoje 7 stów przez net wymłóciłem chyba do 10 grudnia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2013-02-02 20:21:17
    Temat: Re: Amidala zimowo promocyjnie 50zł
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Mnie też, chociaż 10 grudnia to nie miałem chyba jeszcze karty. :D Było dobre, ale
    się skończyło... Znaczy będzie jeszcze drugi Kaziu za miesiąc, a potem zamykamy
    konto. I teraz trzeba znów liczyć na lojalność synka ;-)

  • 3. Data: 2013-02-02 22:29:49
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Maruda" <m...@n...com> ...
    >z BZWBK, czyli max.

    50 bylo 'na karte' czy 'na osobe' ?
    Bo jesli to drugie to 'sie pomylili' :-)

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2013-02-03 08:20:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 22:29:49 +0100, T.F. napisał(a):

    > 50 bylo 'na karte' czy 'na osobe' ?
    > Bo jesli to drugie to 'sie pomylili' :-)

    Na kartę :)

    AK

  • 5. Data: 2013-02-03 09:36:24
    Od: MK <m...@i...pl>

    Maruda <m...@n...com> Wrote in message:
    > z BZWBK, czyli max.
    > Swoje 7 stów przez net wymłóciłem chyba do 10 grudnia.

    ja robilem jeszcze pozniej i zwrot 7% + 2% :-). w lutym karta
    bzwbk wedruje za karte mbanku ;-).

    --
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 6. Data: 2013-02-03 09:40:24
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-03 09:36, MK pisze:

    > ja robilem jeszcze pozniej i zwrot 7% + 2% :-). w lutym karta
    > bzwbk wedruje za karte mbanku ;-).

    Dla mnie ta VC Silver jest podstawową KK od kilkunastu lat, wysępiłem na
    nią 3% w supermarketach i tanksztelach i póki co, jestem zadowolony.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda