  • 1. Data: 2006-03-26 23:43:21
    Temat: Amex millenium - pytanie
    Od: "Tadek" <t...@o...pl>

    Witam

    Zastanawiam sie nad uzyskaniem karty amex z oferty millenium. Czy warto ? Jak
    dlugo czeeka sie na wyrobienie ? Czy faktycznie transakcje przechodza bez
    autoryzacji ? I czy czesto zdarza sie, ze pomimo naklejki amex (tu akceptujemy)
    karta nie chce dzialac ? Bo takie legenddy chodza :)

  • 2. Data: 2006-03-26 23:49:46
    Temat: Re: Amex millenium - pytanie
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Zastanawiam sie nad uzyskaniem karty amex z oferty millenium. Czy
    > warto ?

    Dosc fajny gadzet, choc merytorycznie to raczej nic nadzwyczajnego.
    Korelacja z prawdziwym amex'em taka sobie.

    > Czy faktycznie transakcje przechodza bez autoryzacji ?

    Faktycznie.

    > I czy czesto zdarza sie, ze pomimo naklejki amex (tu akceptujemy)
    > karta nie chce dzialac ? Bo takie legenddy chodza :)

    Od 2001 roku nie zdarzylo mi sie nigdy (chyba ze zapomnialem). Zreszta
    gdyby sie zdarzylo, jest jeszcze autoryzacja telefoniczna (no chyba ze
    ktos tak tylko sobie naklei naklejke dla jaj).

    marekz

  • 3. Data: 2006-03-27 19:39:13
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Od 2001 roku nie zdarzylo mi sie nigdy (chyba ze zapomnialem). Zreszta gdyby sie
    zdarzylo, jest jeszcze autoryzacja telefoniczna
    > (no chyba ze ktos tak tylko sobie naklei naklejke dla jaj).

    Tu nie chodzi o kwestie autoryzacji telefonicznej tylko o fakt, ze
    merchant w ogole Amexa nie akceptuje tylko ma naklejke zbiorcza
    np. od Polcardu i sobie Amexa nie odcial. Uzywalem tej karty ze
    2 lata temu i takie sytuacje mi sie przydarzaly - ale praktycznie
    zawsze z Polcardem - w wypadku innych aklajerow jak juz ktos oddzielnie
    dopinal naklejke Amexa to karte akceptowal i nie bylo problemu!

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 4. Data: 2006-03-27 20:05:28
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oddzielnie
    > dopinal naklejke Amexa to karte akceptowal i nie bylo problemu!

    Polcard jako taki obsluguje Amex'a. Notorycznie uzywalem-/am tej karty
    w "polcard'owych" POS-ach... A ze jakis sklep sobie naklei naklejke
    dla jaj, albo ze sie komus sposobal jej wyglad... Zapewne kiedys byly
    umowy nie zawierajace Amex'a i potem trzeba bylo podpisywac aneksy, no
    i nie wszystkim sie chcialo. Moze niektorzy celowo nie chcieli, o ile
    nadal jest istotnie wyzsza prowizja w przypadku amex'a w porownaniu do
    visy, mc i dc. Bo jak kiedys placilem amex'em w biurze turystycznym,
    to minę mieli nietęgą.

    marekz

  • 5. Data: 2006-03-27 20:17:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote in message

> [...]
    > nadal jest istotnie wyzsza prowizja w przypadku amex'a w porownaniu do
    > visy, mc i dc. Bo jak kiedys placilem amex'em w biurze turystycznym,

    Ja place Amexem, zwlaszcza male kwoty, zeby nie czekac na autoryzacje. Z
    akceptacja nie jest nawet tak zle, przynajmniej w Wwie :). Szkoda, ze grace
    period nie jest o tydzien dluzszy.

    MK

  • 6. Data: 2006-03-28 06:07:41
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Ja place Amexem, zwlaszcza male kwoty, zeby nie czekac na autoryzacje. Z
    > akceptacja nie jest nawet tak zle, przynajmniej w Wwie :). Szkoda, ze grace
    > period nie jest o tydzien dluzszy.

    Ostatnio placac Amexem w IKEI ok. 800 zl tez nie bylo autoryzacji. Do tej
    pory doswiadczalem tego do ok. 200 zl w roznych sklepach, a tu taka
    niespodzianka :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 7. Data: 2006-03-28 10:12:35
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w
    wiadomosci
    land.pl...

    > Ostatnio placac Amexem w IKEI ok. 800 zl tez nie bylo autoryzacji.
    > Do tej pory doswiadczalem tego do ok. 200 zl w roznych sklepach, a
    > tu taka niespodzianka :)

    To Ikea juz honoruje amex'a ? Bo krakowska chyba nadal nie, ale fakt
    ze nie pytalem bardzo dawno...

    marekz

  • 8. Data: 2006-03-28 10:37:06
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > To Ikea juz honoruje amex'a ? Bo krakowska chyba nadal nie, ale fakt ze
    > nie pytalem bardzo dawno...

    Honorowala i ta w Jankach i Markach i to dawno temu jak mialem jeszcze AmExa